مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به قهرمانی این تیم در لیگ یازدهم حرفه‌ای خیلی امیدوار است چرا که شروع فصل است و اختلاف امتیازات را زیاد نمی‌داند.

 

نادر محمدخانی اظهار داشت: الان برای قضاوت در مورد پرسپولیس زود است اما از اینکه تیم می‌برد و هواداران خوشحال هستند من هم خوشحالم. برای من شخص مهم نیست بلکه موفقیت تیم و شادی هواداران مهم است.

وی ادامه داد: وقتی که مردم کسی را نمی‌خواهند خیلی بهتر  است که خودشان بروند. خیلی بزرگتر از اینها را مردم کنار گذاشته‌اند و اگر به مردم احترام بگذارند و خودشان بروند خیلی بهتر است. بچه‌های ما آنقدر توانایی و دانش دارند که می‌توانند راحت مشکلات را حل کنند. درست است که از فوتبال روز دنیا عقب هستیم اما اگر هنوز فوتبال ما سر پا است به خاطر وجود همین جوانان است.

 

 

محمدخانی درخصوص حضور پروین در پرسپولیس افزود: علی آقا هم از نظر روحی و روانی تأثیر دارد و هم از نظر فنی. فوتبال ما را با منچستر و رئال مقایسه نکنید چون فوتبال ما هنوز همان سبک قدیم  است و از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفت نکرده‌ایم و هنوز هم به تک‌ستاره‌ها دل خوش هستیم. تیمهای ما با کارهای فنی تیمهای بزرگ دنیا خیلی فاصله دارند.

 

وی درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل اضافه کرد: دور از دسترس نیست چون اختلاف امتیازات زیاد نیست و هنوز شروع لیگ است و خیلی اتفاقات می‌افتد. اگر بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت بخواهند مدعی شدن تیم دور از دسترس نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)