پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان در شهرآورد نود و سوم در ضربات پنالتی گفت: باید کادر فنی تدابیر لازم را برای ضربات پنالتی می‌دید اما بدترین انتخاب‌ها برای پنالتی زدن صورت گرفت.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به حذف پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: بازی خوب و جانداری را شاهد بودیم و به طور حتم اگر هواداران برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشتند، یکی از حساس‌ترین مسابقات ۲۰ سال اخیر را شاهد بودیم اما متاسفانه این‌گونه نشد.

وی افزود: پرسپولیس در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشت و با گلی هم که دریافت کرد، به نظر من جریمه شد اما رفته رفته توانست به بازی بازگردد اما پرسپولیس در کنترل بازی مشکل داشت.

پیشکسوت سرخپوشان اضافه کرد: پرسپولیس در دقایق پایانی بازی از حریف پیش افتاد ولی از این تیم حرفه‌ای بعید بود که بیاید و مالکیت توپ را تقدیم حریف کند. از طرفی مشخص بود که استقلال رو به بازی مستقیم می‌آورد پس باید بازیکنان بلند قامت در محوطه جریمه جمع می‌شدند و اجازه سر زنی به بازیکنان استقلال را نمی‌دادند. همچنین نباید بازیکنان در میانه زمین حفظ توپ می‌کردند. آنها باید توپ را به کناره‌ها می‌بردند تا این چند دقیقه بگذرد و تیم پیروز شود اما نمی‌دانم که چرا بازیکنان به این جزئیات توجه نکردند و در دقایق پایانی به حریف اجازه گلزنی کردند.

محمدخانی در مورد تعویض‌های پرسپولیس در این دیدار اضافه کرد: مصدومیت، یک تعویض پرسپولیس را سوزاند اما وقتی بازی به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود، مربی باید بازیکن پنالتی زن به ترکیب بیاورد اما دیدیم که ۲ بازیکن پنالتی زن ما در دقایق پایانی از زمین بیرون کشیده شدند. از طرفی هنگام زدن پنالتی هم باید بهترین نفرات اول انتخاب شوند اما نمی‌دانم که چرا چینش پنالتی زدن‌ها این‌گونه بود. اوساگونا در طول بازی وقتی خوب نبود چرا باید جزو اولین پنالتی‌زن‌ها باشد؟ پرسپولیس برای پنالتی‌ها برنامه‌ای نداشت.

وی اضافه کرد: دیگر همه چیز تمام شد و الان دیگر مسوولان باشگاه تمام حواس‌شان را معطوف به موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا کنند. دیگر وقت بهانه آوردن نیست و باید بهترین تدارک برای لیگ قهرمانان آسیا دیده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)