پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال به جز ۲ گلی که در دیدار با سرخپوشان به ثمر رساند، کار خاصی انجام نداد و بدون اغراق می‌گویم مستحق‌ باخت بود.

ناصر محمدخانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در دقیقه اول شهرآورد روی یک غفلت بازیکنان خودی دروازه‌اش باز شد و این گل می‌توانست عواقب بدی را به همراه داشته باشد اما در ادامه کار بازیکنان این تیم تمرکز خود را حفظ کردند.

وی افزود: پرسپولیس شایسته و سزاوار پیروزی در بازی با استقلال بود اما نتوانست از فرصت‌هایی که در جریان بازی به دست آورد استفاده لازم را ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقلال به جز ۲ گلی که در بازی با پرسپولیس به ثمر رساند کار خاص دیگری انجام نداد و بدون اغراق می‌گویم مستحقق‌ باخت بود.

محمدخانی تصریح کرد: به طور حتم نمایشی که پرسپولیس در نیمه دوم بازی با استقلال به نمایش گذاشت فراتر از فوتبال ایران بود و آنها ثابت کردند شایسته‌ترین تیم ایران هستند.

وی تاکید کرد: «احسان پهلوان» فوتبالیست توانمندی است و بدون شک ستاره پرسپولیس در شهرآورد بود. او به خوبی در فضا حرکت می‌کرد، پاس می‌داد، دریبل می‌زد و می‌دوید و به طور حتم می‌تواند حتی در تیم ملی هم موفق باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: بازی با استقلال به طور حتم شروع موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود و آنها با چند پیروزی پیاپی در لیگ برتر به صدر جدول خواهند رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)