پرسپولیس نیوز : در حالی که تیم بزرگسالان پرسپولیس کمیته فنی ندارد نفراتی مثل ناصر محمدخانی و عباس کارگر به عنوان اعضای کمیته فنی تیم های پایه فعالیت می کنند.

 ناصر محمدخانی و عباس کارگر به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شدند. البته این کمیته فنی فقط در حوزه تیم های پایه فعالیت می کنند و این درحالی است که روی تیم اصلی هیچ کمیته فنی نظارت ندارد و جلسات فنی در قالب حضور اعضای فوتبالی هیات مدیره برگزار می شود.

محمد پنجعلی مدیر تیم های پایه پرسپولیس در این باره به کاپ گفت: برای اینکه بتوانیم از دیدگاه های مختلف استفاده کنیم و همچنین ضعف و قوت های تیم های پایه را بهتر شناسایی کنیم کمیته فنی تشکیل شده است و برای این منظور از ناصر محمدخانی و عباس کارگر برای حضور دراین کمیته دعوت کردیم.

وی افزود:من، یعقوب فاطمی مقدم و پرویز جعفری هم دیگر اعضای این کمیته هستیم. در همین ارتباط جلسات با مربیان رده های مختلف برنامه ریزی می شود. پس از نشست چندی پیش با مربیان تیم امید امروز هم جلسه کمیته فنی با حضور مربیان تیم نوجوانان تشکیل شد. البته خود من به دلیل مشکلی که پیش آمد نتوانستم در جلسه شرکت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)