پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از نمایش خوب این تیم در برابر سپاهان تاکید کرد: شاید اگر پرسپولیس کمی خوش شانس بود و ضربه بازیکن سپاهان به سیامک برخورد نمی کرد و تغییر مسیر نمی داد، برتری یک گله پرسپولیس تا پایان بازی حفظ می‌شد و سه امتیاز ارزشمند را از اصفهان کسب می‌کردیم.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: ۲ تیم نمایش خوبی را در این بازی از خود ارائه دادند و به لحاظ فوتبالی و خلق موقعیت بازی جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

او در ادامه گفت: پرسپولیس در این دیدار موقعیت های خوبی را روی دروازه ایجاد کرد و اگر کمی خوش شانس بود، این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت. متاسفانه پرسپولیس در زمان بدی گل تساوی را دریافت کرد که دیگر فرصتی برای جبران برای این تیم باقی نمانده بود.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: روند بازی در دقایق آخر به گونه ای بود که شاید اگر یکی دو بازیکن جدید و تازه نفس به تیم اضافه می شد، امکان حفظ نتیجه بود اما به هر حال ما از دور در این مورد قضاوت می کنیم و به طور حتم کادر فنی با سنجیدن تمام جوانب امر در دقایق پایانی بازی از تعویض هایش استفاده نکرد. در هر صورت تاکید می کنم شاید اگر پرسپولیس کمی خوش شانس بود و ضربه بازیکن سپاهان به سیامک نعمتی برخورد نمی کرد و تغییر مسیر نمی داد، برتری یک گله پرسپولیس تا پایان بازی حفظ می شد و سه امتیاز ارزشمند را از اصفهان کسب می کردیم.

او در پایان این گفت‌وگو و در آستانه دربی سرخابی‌ها افزود: تکرار نمایشی که پرسپولیس برابر سپاهان از خود نشان داد، می تواند منجر به پیروزی تیم گل محمدی در بازی مقابل استقلال شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)