پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تأکید کرد به دلیل برخی از اتفاقات ناچار به جدایی از پرسپولیس شده است.

رضا محمدی در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: جمعه باید مقابل تیم محبوبم قرار بگیرم، بازی کردن مقابل پرسپولیس و هوادار پرشورش بسیار دشوار است اما بازیکنان ما هم با انگیزه بالایی که دارند برای برد به زمین می‌آیند.

وی در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس و پیوستنش به تیم نفت مسجد سلیمان، عنوان کرد: دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. شاید از مسئولان پرسپولیس انتظار بیشتری داشتم ولی اتفاقاتی رخ داد که مجبور به جدایی از پرسپولیس شدم. در مجموع به غیر از بازی جمعه در تمام بازی‌ها برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از بازی به سمت علی دایی می‌رود یا خیر، خاطرنشان کرد: دایی مربی من بوده و اسطوره فوتبال آسیاست. حتماً پیش از آغاز بازی با دسته گل به سمت او می‌روم.

محمدی درباره اینکه آیا از دایی دلخور است، عنوان کرد: مربیگری یک کار شخصی و سلیقه‌ای است. من به دایی و نظراتش احترام می‌گذارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد  مدیرعاملی مسعود رضائیان در باشگاه نفت مسجد سلیمان و برکناری محمد نظری از این سمت گفت: بازیکن باید به فکر مسائل فنی باشد نه مسائل مدیریتی اما در کل آقای نظری برای باشگاه تلاش کرد و آقای رضائیان هم از مدیران فوتبالی کشورمان است که با فولاد به قهرمانی رسیده. در مجموع امیدوارم شرایط مالی باشگاه بهتر از گذشته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)