مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: تمام تلاش هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش حفظ یحیی گل محمدی است‌‌.

با وجود مخالفت رضا درویش با استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، وضعیت ادامه حضور این مربی در جمع سرخ‌پوشان همچنان مبهم است.

در روزهای اخیر هم نام مهدی مهدوی‌کیا به عنوان یکی از گزینه های جانشینی گل محمدی در پرسپولیس در فضای مجازی مطرح شده است.

محمد محمدی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید که به تازگی همکاری‌ غیر رسمی هم با باشگاه پرسپولیس داشته است، در مورد این موضوع اظهار داشت: مهدوی‌کیا در حال حاضر هیچ برنامه ای برای باشگاه پرسپولیس ندارد. تمام تمرکزش روی تیم ملی امید است. البته من از ۱۰ دقیقه دیگر خبری ندارم اما دو روز قبل بین دو تمرین تیم امید، در باشگاه پرسپولیس بودم و ۴-۳ ساعت جلسه داشتیم. تمام فکر و ذکر رضا درویش این است که گل محمدی در این تیم بماند.

وی ادامه داد: برخی مواقع سبب می‌شوند آدم‌های آرام عصبی شده و از کوره در بروند اما فقط این را می‌بینیم و دلیلش را نمی‌بینیم. همه اذعان دارند آقا یحیی صبور، آرام و دارای سعه صدر است اما کار را به جایی می‌رساند که این آدم آرام مجبور است اینگونه اعتراض کند. مردم دلیل را موشکافانه نمی‌بینند که چرا او چنین کاری کرد دلیلش هرچه هست نمی دانم اما همه تلاش درویش و هیات مدیره پرسپولیس این است که آقای گل‌محمدی و کادر ایشان تا آخر فصل حفظ شود.

محمدی درباره عملکرد گل محمدی اظهار داشت: قطعا عملکرد ایشان مثبت بوده و با پرسپولیس پارسال قهرمان لیگ شده است و جزو تیم هایی که خوب فوتبال بازی می کند و نفرات خوبی در پرسپولیس هستند و چنین مسابقاتی اتفاقی است که پیش می آید.

وی درباره قبول پست معاونت باشگاه پرسپولیس گفت: من از سالهای گذشته با آقای درویش دوست بودم اما از موقعی که در پرسپولیس پست گرفتند حضور من کنار ایشان کمی شائبه برانگیز شد. من کنار ایشان بودم و چیز طبیعی بود و تمام تلاشمان این بود که کمک باشگاه باشیم. هنوز حکم نگرفتم ولی دو سه هفته است سعی می کنم هم فکری کنم و برای موفقیت باشگاه پرسپولیس هرچه در توان دارم بگذارم. الان در خدمت تیم امید هستم و کارهایم را به بهترین شکل جلو می برم و آقای درویش دو سه پست به من پیشنهاد دادند و زمانی که نهایی شود از طریق باشگاه اعلام خواهد شد.

محمد محمدی در مورد برنامه‌های تیم فوتبال امید ایران گفت: امروز مهدوی ‌کیا به بازیکنان استراحت داد. از فردا نفرات جدید می‌آیند و تست کرونا می‌دهند و پس از اعلام جواب تست‌ها تمرینات از سر گرفته می‌شود.

مدیر تیم فوتبال امید ایران در مورد اختلاف فدراسیون و مهدی مهدی‌کیا اظهار داشت: بحث دلخوری نبود. بحث ناهماهنگی بود. توافقاتی که فدراسیون با مهدوی ‌کیا داشت امکان انجامش وجود نداشت. برای مثال در قانون مربی ایرانی نمی‌تواند دریافت ارزی داشته باشد. مهدوی‌کیا بدون هیچ مشکلی قرارداد یورویی‌ خود را به ریالی تبدیل کرد و همان هم با تخفیف امضا شد. این موضوع باعث شد کمی کار دچار اختلال شود.

وی تاکید کرد: برای مثال قصد انجام بازی دوستانه داشتیم که متوجه شدیم همه رقبا برنامه دارند. باید این زمانی که از دست رفته را جبران کنیم و به هدفمان در ازبکستان برسیم.

وی با اشاره به انتخاب مرد اخلاق فوتبال تاکید کرد: وحید امیری با اختلاف مرد سال فوتبال ایران است.

محمد محمدی در مورد ‌دلایل افت حامد لک‌ اظهار داشت: مشکل حامد لک فقط روحی و روانی است. او دروازه‌بان خیلی خوبی است و سطح توانایی و فنی‌اش در سطح گلرهای تیم ملی است. زمانی که چنین افتی رخ می‌دهد مشکلش فقط روحی و روانی است.

وی افزود: من با حامد لک تلفنی صحبت کردم و دوست داشتم بدانم مشکلش چیست تا کمکی کنم. حامد هم گفت که از نظر روحی و روانی مشکل پیدا کرده است.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: مقداری هم صفحات مجازی تاثیر می‌گذارند. من به حامد لک توصیه‌هایی کردم اما حامد از دروازه‌بان‌های خوب ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)