معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر بود دربی در زمان دیگری برگزار شود چرا که بازیکنان ۵۳ روز دور از شرایط مسابقه رسمی بوده‌اند.

محمد محمدی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم یادبود زنده یاد کریم باوی در مورد اینکه قسمتی از ورزشگاه کاظمی قرار است به شهرداری بابت پارکینگ واگذار شود، اظهار داشت: چنین چیزی نشنیده‌ام. ما خودمان برای آنه بخش پارکینگ طرحی داریم. قرار است این طرح‌های ورزشی در قسمت پارکینگ انجام شود که اگر این اتفاق رخ دهد، اطلاع رسانی خواهیم کرد. این کار با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ است و در حال انجام کارهایی هستیم.

وی در خصوص پیشنهاد یک باشگاه یونانی برای جذب مهدی ترابی، عنوان کرد: این موضوع در حد شایعه است و جدی نبود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپلیس در مورد نودونهمین شهرآورد پایتخت تاکید کرد: ۵۳ روز بازی‌ها تعطیل بوده و بازیکنان دور از مسابقات رسمی بودند. بهتر بود دربی زمانی برگزار می شد که در حین بازی‌ها بود. بازیکنان مطمئنا با جان و دل کار می کنند و امیدواریم نتیجه خوبی رقم بخورد.

محمدی در مورد حضور هواداران در شهرآورد تاکید کرد: تابع قانون هستیم که با توجه به قانون استقلال میزبان است. اگر قانون اجازه بدهد ما خوشحالیم چون هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و ما دوست داریم که آنها کنار ما باشند. امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.

وی درباره دلیل حضور اعضای هیئت مدیره در قطر و هزینه سفر آنها با وجود مشکلات مالی باشگاه گفت: من در جریان این مساله نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)