پرسپولیس نیوز : عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اعضای جدید باشگاه پرسپولیس را به آرامش می‌رساندند گفت: تلفیق یک تیم مدیریتی قوی با تیم فنی مجرب و بازیکنان مطرح می‌تواند آینده خوبی را برای باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس رقم بزند.

محمد جمشیدی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: بنده احساس می‌کنم اعضای جدید هیات مدیره که نفراتی آرام و بی‌حاشیه هستند،باعث می‌شوند باشگاه پرسپولیس به آرامش خوبی رسیده و بدون حاشیه برنامه‌هایش را برای موفقیت پیگیری کند. بنده امیدوارم این تغییرات مثبت بوده و پرسپولیس را به آرامش دلخواه و موفقیت مدنظر هواداران برساند.

وی اضافه کرد: پرسولیس با جذب نفرات خوب و مربی مطرحی که دارد، برای موفقیت در مسابقات فصل جاری لیگ برتر و رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز به آرامش داشت که امیدوارم با همدلی بین اعضای هیات مدیره، مدیران باشگاه، کادرفنی و بازیکنان این اتفاق رقم بخورد.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه همکاری رویانیان با این باشگاه به عنوان مدیرعامل تصریح کرد: رویانیان در این مدت زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید به او فرصت بدهیم تا برنامه‌هایش را به سرانجام برساند.

با توجه به اینکه تا حدود دو هفته دیگر رئیس جمهور منتخب مردم به صورت رسمی کارش را آغاز می‌کند، آیا احتمال تغییر مجدد هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد؟. وی در این خصوص اظهار داشت: در اولویت هیچ کاری تغییر در هیات مدیره پرسپولیس نیست و اینکه بخواهند تا دو هفته دیگر اعضای هیات مدیره را عوض کنند زیرا مطمئنا همه دنبال پیروزی و سربلندی پرسپولیس هستند.

جمشیدی در ادامه تاکید کرد: هیات مدیره جدید تعهد کرده است کارهای مفیدی برای باشگاه پرسپولیس صورت دهد اما اگر نتواند اقدامات لازم را انجام داده و خواسته‌های هواداران را برآورده کند، حق طبیعی وزیر بعدی ورزش و جوانان است که در هیات مدیره تغییرات ایجاد کند زیرا مردم از این به بعد از ایشان انتظار دارند.

وی با بیان اینکه محمد عباسی تا دقیقه‌ای که مسئولیت ورزش را دارد، می‌تواند تغییرات لازم را ایجاد کرده و اظهار داشت: افرادی که امروز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند، خیلی جناحی و سیاسی نیستند، در این شرایط اولویت باید نتیجه‌گیری تیم باشد.

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: حضور علی پروین به عنوان اسطوره باشگاه پرسپولیس در هیات مدیره، داشتن یک مربی باتجربه و همچنین جذب بازیکنان مطرح می‌تواند شانس موفقیت پرسپولیس در این فصل را افزایش دهد. ضمن اینکه تلفیق یک تیم مدیریتی قوی با تیم فنی مجرب و بازیکنان مطرح می‌تواند آینده خوبی را برای باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس رقم بزند.

وی با بیان اینکه ان‌شا‌ء‌الله پرسپولیس نتیجه می‌گیرد و مطمئنا دولت بعدی هم به دنبال موفقیت این تیم پرطرفدار است، در مورد دیدار نخست پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی‌های ابتدایی چنین تورنمنت‌هایی همیشه مهم بوده است، خصوصا اینکه تیم حریف تراکتورسازی بوده و حساسیت این بازی را دو برابر کرده است. اما در این شرایط هم امیدوارم پرسپولیس با یک برد خوب لیگ را شروع کند.

جمشیدی در پایان در مورد وضعیت همکاری‌ همزمانش در هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و پیکان گفت: تداخل کاری وجود ندارد زیرا امروز پیکان لیگ دسته اولی است که بخواهد مشکلی پیش بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)