پرسپولیس نیوز : مربی فوتبال پرسپولیس مشکلات روحی و روانی را عامل درگیری فیزیکی ۲ بازیکن این تیم دانست.

محمد دایی در مورد بازی دوستانه پرسپولیس و نفت تهران گفت: بازی خوبی بود و محکی جدی خوردیم اما اتفاق تلخی که در اواسط نیمه دوم افتاد کار را خراب کرد. وقتی بازیکن از نظر روحی و روانی در فشار باشد چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات روحی و روانی توجیه خوبی برای این درگیری بود، اظهار داشت: اصلاً توجیه خوبی نیست اما بچه‌های ما مشکل دارند و ذهن آنها درگیر است. بازیکنان پرسپولیس به غیر از تمرین و مسابقه به چیزهای دیگر فکر می‌کنند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: این اولین بار بود که در تیم علی دایی چنین اتفاقی رخ می‌داد. وقتی همه چیز بی در و پیکر باشد اینگونه مسائل پیش می‌آید و واقعا این مسئله را تاکنون مشاهده نکرده بودم. این مشکل را درست می‌کنیم.

دایی در خصوص اینکه چرا پیش از این با پیام صادقیان برخورد جدی صورت نگرفته بود، تصریح کرد: پیام تا به حال مسئله‌ای به وجود نیاورده بود. او جوان است و باید بیشتر حواسش به کارهایش باشد اما صددرصد این مسئله را پیگیری می‌کنیم. صد درصد با او برخورد می‌کنیم.

 

همچنین مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد که مشکلات مالی باعث به وجود آمدن درگیری بین بازیکنان تیم پرسپولیس شده است.

 

رضا نوروزی در خصوص تساوی تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در دیداری دوستانه که عصر چهارشنبه برگزار شد، گفت: بازی خوب و نزدیکی بود و در مجموع هر 2 تیم محک خوبی خوردند.

وی درباره درگیری به وجود آمده بین 2 بازیکن پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: من در زمان درگیری تعویض شده بودم و در رختکن بودم اما می‌دانم پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست پول نگرفته‌اند و نزدیک عید وضع مالی‌شان خوب نیست. بالاخره این مشکلات روی اعصاب بازیکنان تأثیر می‌گذارد اما امیدوارم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که این تیم برای قهرمانی چقدر شانس دارد، تاکید کرد: ما به اندازه استقلال، فولاد و پرسپولیس برای قهرمانی شانس داریم اما کارمان سخت است. ما باید 3 دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دیگر تیم‌ها هم امتیاز از دست بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)