پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در حالی از دو بازی ابتدایی لیگ‌برتر فقط یک امتیاز گرفت که خیلی ها تصور  نمی‌کردند سرخپوشان تهرانی لیگ را این چنین شروع کنند.

حالا پیام صادقیان هم سه ماه محروم شده و این یک اتفاق تلخ برای پرسپولیس است. با این حال محمد دایی مربی سرخپوشان تاکید می‌ کند که این تیم دوباره به روزهای خوبش بازخواهد گشت. او در مورد شرایط بحرانی پرسپولیس آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

در مورد شکست مقابل فولاد و بازی ضعیفی که انجام دادید چه صحبتی دارید؟

ما باختیم و حرفی باقی  نمی‌ ماند. پرسپولیس در این مسابقه اصلا خوب بازی نکرد و نمایش ضعیفی داشتیم، هواداران هم حق دارند ناراحت باشند و ما این موضوع را به خوبی درک می‌ کنیم.

به نظر شما پرسپولیس از این وضعیت خارج می‌ شود؟

ما در تلاش هستیم تا هر چه زودتر از این وضعیت بیرون بیایم. هواداران مطمئن باشند که شرایط اینطور نمی‌ ماند و پرسپولیس دوباره روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد و حتی بهتر از فصل قبل خواهد شد. فقط آنها باید کمی صبر کنند چون تیم ما نیاز به زمان دارد.

در مورد انتقادهایی پیشکسوتان پرسپولیس که در این چند روز زیاد شده چه صحبتی دارید؟

مطمئنا بعضی از این انتقادها از روی دلسوزی برای کمک به تیم است ولی بعضی از انتقادها اینطور نیست. متاسفانه بعضی ها مثل گرگ در کمین نشسته اند تا زمین خوردن پرسپولیس را ببینند. برای آنها فرقی  نمی‌ کند که شرایط پرسپولیس چگونه است یا چه افرادی در این تیم حضور دارند. آنها فقط دنبال اهداف خودشان هستند.

فکر  نمی‌ کنید جبران اختلاف 5 امتیازی با استقلال و سپاهان برای پرسپولیس سخت باشد؟

لیگ تازه شروع شده و ما زمان زیادی برای جبران امتیازها داریم. مطمئنا شرایط در آینده تغییر خواهد کرد.

در مورد اتفاقاتی که برای پیام صادقیان افتاد و محرومیت سه ماه این بازیکن چه صحبتی دارید؟

مطمئنا پرسپولیس با از دادن پیام دچار مشکل خواهد شد. من معتقدم صادقیان به اندازه ای که فوتبالش قوی است،  خودش پخته نیست. او نباید چنین حرکتی را انجام می‌داد ولی فکر می‌ کنم این آخرین باری است که صادقیان از این کارها می‌ کند.

این روزها فشار روی برادر شما زیاد است. فکر می‌ کنید چه آینده ای در انتظار دایی باشد؟

برادرم بارها چنین شرایطی را تجربه کرده و این برای بار اول نیست. علی مرد روزهای سخت است و می‌ تواند پرسپولیس را به روزهای خوب بازگرداند.

فکر می‌کنید پرسپولیس در هفته سوم ذوب‌آهن را شکست بدهد؟

چاره ای جز گرفتن 3 امتیاز نداریم و باید نتایج دو بازی قبل را جبران کنیم. فقط از هواداران پرسپولیس می‌ خواهم که همچنان از تیمشان حمایت کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)