پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سبک بازی مهاجم جدید سرخپوشان او را به یاد فرشاد پیوس می اندازد.

اوضاع پرسپولیس چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب و طبق برنامه پیش می رود و بچه ها تا امروز به همان شرایط مدنظر ما رسیده اند. قطعا با ادامه تمرینات و بازی های دوستانه ای که در نظر گرفته ایم با آمادگی کامل راهی مسابقات لیگ می شویم.

 

کریم انصاری فرد هم در نهایت به تراکتورسازی پیوست ، پرسپولیس جایگزین مناسبی برای او دارد؟

بله ما سه ، چهار مهاجم خوب داریم که می توانند جانشین خوبی برای انصاری فرد باشند. البته ما کریم را از نظر فنی قبول داشتیم چون بازیکنی خوبی است و شاید پارسال شرایط خاصی بوده که نتوانست انتظارات پرسپولیس را برآورده کند. او جزو اولین گزینه های علی آقا برای فصل جدید بود اما مشورت های اشتباهی به کریم دادند و او خودش را سر موقع به تمرینات نرساند و با بچه ها هماهنگ نشد که این موضوع با خصوصیات اخلاقی علی آقا جور نیست. به همین خاطر انصاری فرد امسال به اجبار کنار ما نخواهد بود و سید صالحی که در سال های اخیر هر کجا بوده ، موفق بوده است در پرسپولیس بازی می کند.

 

عباس زاده هم که در تمرینات و بازی های دوستانه عالی کار کرده است.

بله او بازیکن چهارچوب شناسی است که وقتی بازی اش را می بینی یاد فرشاد پیوس می افتی. اگر همینطور در تمرینات عالی و با نشاط کار کند می تواند یکی از 11 بازیکن اصلی پرسپولیس در فصل آینده باشد.

 

و بازی سخت هفته اول لیگ مقابل تراکتورسازی را چطور می بینید؟

این بازی هم مثل همه بازی های لیگ سه امتیاز دارد و بازی پرسپولیس و تراکتور است نه نبرد اشخاص که حساسیت داشته باشد. هر دو تیم بزرگ و پرطرفدار هستند ، از هواداران پرسپولیس که قطعا برای حمایت از تیم به ورزشگاه می آیند می خواهم به خاطر نام بزرگ پرسپولیس این تیم را تشویق کنند چون افراد می آیند و می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)