شنبه 5 بهمن(08:20)

مرجع خبری پرسپولیس : روى آسفالت تمرين مى كنيم / محمد: روزهاى خوب پرسپوليس هم از راه مى رسد

pnnc • بازى با مس كرمان را مساوى كرديد. چرا نتوانستيد نتيجه پيروزى را حفظ كنيد؟
– چه بگويم؟ اعصابمان به هم ريخت. شرايط زمين كرمان خيلى بد و نامساعد بود. ما مى توانستيم پيروز ميدان باشيم اما بازى مساوى شد. 

pnnc • چرا روى گل حريف اعتراض داشتيد؟
– بيگدلى با دست توپ را زد و به همين خاطر اعتراض داشتيم. خودش هم گفته كه توپ را با دست زده است. ما مى توانستيم ۳ امتياز بازى را بگيريم اما نشد. البته خيلى هم بدشانس بوديم.

pnnc • مس كرمان را چطور تيمى ديدى؟
– تيم خيلى خوبى است. مس تا حالا در زمين خودش نباخته بود، تيم ما هم تا حالا در كرمان شكست نخورده بود اما شانس با ما يار نبود و امتيازات تقسيم شد.

 

pnnc • با اين تساوى اميدى به قهرمانى داريد؟
– هنوز ۱۱ هفته ديگر از ليگ باقى مانده است. هنوز زود است براى قهرمانى صحبت كنيم. شرايط ما سخت شده اما قهرمانى دور از دسترس نيست. ما ۳ امتياز هم در بازى مستقيم با استقلال داريم كه اختلاف امتيازمان با صدر جدول كم مى شود. بازى هاى خانگى زيادى هم داريم و هنوز چيزى از دست نداده ايم.

pnnc • چرا امسال اينقدر امتياز از دست داديد؟
– فكر مى كنم امسال بدشانسى، زياد داشتيم. حاشيه هاى خيلى زيادى هم اطراف تيم ما بود. همه اينها مزيد بر علت شد و روى نتايج تيم ما تأثيرگذار بود.

pnnc • فكر مى كردى در اولين سال حضورت در پرسپوليس چنين فصلى را پشت سر بگذارى؟
– اصلاً به هيچ كدام از اين شرايط فكر نمى كردم. احساس مى كردم فصل خيلى خوبى خواهم داشت البته هنوز هم چيزى از دست نداده ايم و روزهاى خوب تيم هم از راه مى رسد.

pnnc • اين روزها بحث حضور يك سرمربى بزرگ در پرسپوليس داغ است. با اين كار موافق هستى؟
– افشين خان كارش را خوب بلد است. ما بازيكن هستيم و اين مسائل به ما ربطى ندارد و مديريت باشگاه در اين رابطه تصميم مى گيرد اما افشين پيروانى خوب نتيجه گرفته است.

pnnc • بچه هاى تيم روى زمين تمرين پرسپوليس خيلى اعتراض دارند. اين زمين تمرين چقدر روى نتايج تيم تأ ثير داشته است؟
– خيلى تأثير داشته، زمين تمرين ما افتضاح است. ما روى آسفالت تمرين مى كنيم. زمين تمرين ما خيلى سخت است. مى گوييم حرفه اى هستيم، نبايد زمين هاى ما اينطورى باشد. زمين كرمان هم خيلى بد بود و شرايط سخت بود. در كل زمين هاى خوبى نداري

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)