پرسپولیس نیوز :عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:رایگان کردن بلیت بازی‌ها به صورت موقت نتیجه بخش است و باید در بلندمدت بلیت را ارزان کنیم تا هم مردم به ورزشگاه‌ها بیایند و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند.

محمد زادمهر درباره احتمال رایگان شدن بلیت بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی برای هواداران سرخپوشان تهرانی عنوان کرد:به دلیل اینکه هم تراکتورسازی و هم پرسپولیس تیم‌های محبوبی به شمار می‌روند و در جدول هم شرایط حساسی دارند شاید ورزشگاه به خودی خود پر شود و نیازی به رایگان کردن نداشته باشد. از طرفی باید بدانیم رایگان کردن بلیت بازی‌ها به صورت موقت نتیجه بخش است و برای بلندمدت باید بلیت را ارزان کنیم تا هم مردم به ورزشگاه‌ها بیایند و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند.

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تمرین نکردن یک روزه بازیکنان و همچنین حرکتی که مهدی طارمی انجام داد و در ادامه منجر به عذرخواهی‌اش شد، گفت: نتیجه گرفتن پرسپولیس در این روزها حاصل آرامش موجود در تیم است و هرکس بخواهد این آرامش را به هم بریزد با او برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مطمئنا کمیته انضباطی با این مساله برخورد لازم را به عمل خواهد آورد اما نیازی نیست که این قضیه رسانه‌ای شود. مهدی طارمی هم پسر بسیار خوب و باشخصیتی است. اگر می‌خواهید به شخصیت بالای او پی ببرید باید به عذرخواهی‌اش از جامعه رسانه و مردم توجه داشته باشید. مطمئنا او مصمم‌تر و با اراده‌تر به کار خودش ادامه خواهد داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)