مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع تيم پرسپوليس گفت: با كسب يك پيروزى روحيه بخش در جام حذفى، نتايج اخير پرسپوليس را به دست فراموشى خواهيم سپرد.

 

وی افزود:بازيكنان پرسپوليس نتيجه بازى مقابل استقلال را فراموش كرده اند و مى خواهيم در جام حذفى دل تماشاگران صميمى و با معرفت مان را شاد كنيم.

 

محمد ادامه داد: به هرحال هر تيمى در دنياى فوتبال روزهاى بدى دارد كه از بدشانسى نشات مى گيرد. به نظر من روزهاى بد تيم ما در فصل جارى در جام حذفى تمام مى شود. مطمئن باشيد با كسب يك برد ارزشمند تمامى حرف و حديث هايى كه در مورد تيم پرسپوليس بيان مى شود، از خاطر همگان محو خواهد شد.

 

بازى با نفت محمودآباد در جام حذفى را جدى مى گيريم و عزم خودمان را براى قهرمانى در جام حذفى جزم كرده ايم.

 

او ادامه داد: هر چند شرايط خوبى نداريم اما بايد با پيروزى پرگل برابر نفت محمودآباد روحيه بالايى را براى حضور در ليگ كسب كنيم. بچه هاى تيم به دليل شكست ناعادلانه در دربى ناراحت هستند كه حق هم دارند زيرا روى اشتباه داورى شكست خورديم.

 

محمد در پايان گفت: جام حذفى را جدى مى گيريم و با تمام توان نفت محمودآباد را شكست مى دهيم تا با يك برد پرگل روحيه مضاعفى را كسب كنيم. البته شناختى از نفت محمودآباد نداريم اما فرقى نمى كند. ما محكوم به پيروزى پر گل هستيم تا شكست در دربى را جبران كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)