مرجع خبری پرسپولیس : در تماسى كه با پرسپوليسى ها در آلمان داشتيم همگى آنها با روحيه و انگيزه بالايى از كسب موفقيت با ارتش سرخ در هر سه جام مى گويند.

محمد منصورى در گفتگویی با همکارمان به سوالات ما پاسخ داد..

• از شرايط تيم در اردوى آلمان صحبت مى كنى؟
– خوشبختانه همه چيز خوب پيش مى رود و برنامه هايمان همانطور كه پيش بينى مى شد در جريان است. درست است كه فشار زيادى بر تيم وارد شده اما همه ما مصمم هستيم تمام فشارها و مشكلات را تحمل كنيم تا بتوانيم تيمى كاملاً آماده بسازيم. تيمى كه بتواند در فصل پركارى كه پيش روى دارد كاملاً موفق عمل كند.

• در حال حاضر تيم به چند درصد از آمادگى اش رسيده؟
– به اعتقاد من در هر ۲اردويى كه داشتيم، برنامه هايمان همانطور كه پيش بينى مى كرديم، پيش مى رود به لحاظ بدنى و آمادگى جسمانى تقريباً تمام كارمان صددرصد تمام شده و تك تك بچه ها در شرايط ايده آلى به سر مى برند در مورد كارهاى تاكتيكى هم تقريباً بالاى ۷۵ درصد آمادگى داريم و با توجه به اينكه تا شروع فصل يكى دو هفته فرصت داريم، رسيدن به آمادگى صد در صد چندان دور از ذهن نيست.

 

• از تغييرات و نفراتى كه به تيم ملحق شده اند، مى گويى؟
– تيم ما امسال در يارگيرى خوب عمل كرده و توانسته مهره هاى قابل قبولى را به خدمت بگيرد ضمن اينكه نفرات ما كه از فصل قبل در پرسپوليس هستند نيز امتحان خود را به كادر فنى پس داده اند.
در مجموع فكر مى كنم تيم خوب و يكدستى را ساخته ايم. تيمى كه از اولين بازى اش در تلاش است كه با قدرت كار خود را آغاز كند و با پيروزى درگامهاى اول، كار را براى ادامه فصل راحت تر نمايد.


• نقش كادر فنى را در تحقق اين مساله چقدر مى دانى؟

– كادر فنى ما مجموعه اى از بهترين  ها هستند. على دايى چه در عرصه بازى و چه در زمينه مربيگرى توانايى هاى خود را به همه ثابت كرده و اينكه او از جنس پرسپوليس است و تمامى نفراتش را به خوبى مى شناسد مى تواند پوئن مثبت و فوق العاده اى براى ما باشد. حضور شخص على دايى براى هر تيمى يك نكته و پوئن كاملاً مثبت است و اميدوارم بتوانيم از اين مساله در كنار ساير فاكتورهاى خوبى كه داريم، نهايت استفاده را ببريم.


• براى خودت در اين فصل چه برنامه اى دارى؟

– من هم مثل بقيه بچه ها به اندازه كافى انگيزه دارم. خوشبختانه از نظر بدنى و جسمانى كاملاً آماده ام و به لحاظ روحى و روانى هم در شرايط خوبى به سر مى برم. من براى اين فصل حسابى انگيزه دارم و به همه ثابت مى كنم مى توانم مهره موثرى براى پرسپوليس باشم. به دلم افتاده اين فصل، فصل من است، اينقدر انگيزه دارم و اين توان را در خودم مى بينم كه حتى فراتر از پرسپوليس فكر كنم و با نمايش و عملكرد خوبم اين شانس را به دست آورم كه به تيم ملى هم دعوت شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)