مرجع خبری پرسپولیس : محمد نورى هافبك ملى پوش پرسپوليس معتقد است كه بازى هاى تداركاتى تيم ملى بايد بيشتر شود تا بتوانند با هماهنگى كامل در جام ملت هاى آسيا حاضر شوند و نتيجه اى در خورشان تيم ملى ايران كسب كنند.

گفتگوی ما با وی قبل از سفر به ایروان:

• اردوى تيم ملى چطور است؟
– خدا را شكر، بچه ها با انگيزه تمرين مى كنند و آماده سفر به ارمنستان هستيم تا يك بازى دوستانه انجام دهيم. وضعيت اردو خوب است و مشكل خاصى نداريم.


• اين بازى تداركاتى سر و صداى زيادى ايجاد كرد. در اين رابطه چه صحبتى دارى؟
– در حيطه وظايف من نيست كه در مورد برنامه هاى فدراسيون و مشكلات باشگاه ها صحبت كنم. به هر حال تصميمى است كه گرفته شده و ما هم تابع تصميمات فدراسيون هستيم. وظيفه ما تمرين و بازى است و بايد مثل يك سرباز در خدمت تيم ملى باشيم اما به نظر من تيم ملى هر چه بيشتر بازى دوستانه داشته باشد، بهتر است چون باعث مى شود با هماهنگى بيشتر راهى جام ملت هاى آسيا شويم و نتيجه اى درخورشان تيم ملى و اعتبارى كه در آسيا دارد بگيريم.



• هيچ وقت حضور مداومى در تيم ملى نداشته اى و در مقطع هاى مختلف از اردو خط خورده اى. اين بار با چه انگيزه اى در تيم ملى هستى؟
– من هيچ وقت انگيزه ام را از دست نداده ام و هميشه تلاش خودم را مى كنم تا بهترين عملكرد را داشته باشم و بتوانم جايگاه ثابت و مطمئنى در تيم ملى داشته باشم.


• حضور در پرسپوليس در اين راه چقدر به تو كمك مى كند؟

– خيلى كمك مى كند. به هر حال بازيكنى كه در پرسپوليس بازى مى كند، توجهات زيادى به او مى شود و بايد قبول كنيم كه اين امتياز براى بازيكنان استقلال و پرسپوليس وجود دارد. سعى مى كنم بهترين استفاده را از اين شرايط داشته باشم تا بتوانيم در تيم ملى جايگاه ثابتى داشته باشم.


• از رقابت در تيم ملى نمى ترسى؟

– فوتباليست اگر بترسد، هيچ وقت پيشرفت نمى كند. من در هر تيمى كه بوده ام، از رقابت سالم استقبال كرده ام و هميشه تلاش مى كنم تا بهترين عملكرد را داشته باشم. كار در تيم ملى خيلى سخت تر از باشگاه ها است چون بهترين ها در تيم ملى حاضر هستند اما نا اميد نيستم و تمام تلاشم را مى كنم تا در تركيب ثابت تيم ملى جايگاه مطمئنى داشته باشم.


• پس از بازگشت از ارمنستان با پرسپوليس در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهيد رفت. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟

– قطعاً بازى سختى است چون بازى در آبادان مشكلات خاص خودش را دارد. گرماى هوا و جو آبادان كار را سخت مى كند اما در آن بازى پرسپوليس چاره اى جز پيروزى ندارد. ما براى رسيدن به صدر جدول بايد صنعت نفت را شكست دهيم. در واقع اين بازى براى ما ۶ امتيازى است و تمام تلاشمان را مى كنيم تا برنده بازى باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)