مرجع خبری پرسپولیس : هافبك موفق فصل قبل تيم صبا، حالا و در حالى كه حريفان قدرى را براى حضور در تركيب پرسپوليس در كنار خود مى بيند اميدوار است تا باانگيزه اى كه بازيكنان اين تيم دارند قهرمانى ليگ را از آن خود كنند.

 

محمد نورى معتقد است پرسپوليس امسال براى قهرمانى بسته شده و تنها كسب اين مهم هواداران را راضى خواهد كرد. در ادامه مصاحبه را با وى بخوانيد:

• اردوى آلمان چطور بود؟ فكر مى كنى به آمادگى كه مدنظر كادر فنى بود رسيديد؟
– اردوى بسيار خوبى را در آلمان پشت سر گذاشتيم و تمرينات بسيار پر فشارى را پشت سر گذاشتيم كه گاهى اوقات حتى به مرز ۴ نوبت تمرين هم مى رسيد. البته چند بازى دوستانه نيز انجام داديم كه هر چند مقابل تيم هاى درجه يكى نبود اما به هر حال باعث شد به هماهنگى خوبى برسيم و بازيكنان نيز پايشان به گل باز شود.

 

 

 

 در كل فكر مى كنم اردوى بسيار موفق و پر حاصلى را پشت سر گذاشتيم.

• شرايط خودت چطور است. توانسته اى با تيم هماهنگ شوى؟
– بله. شرايط بسيار خوبى دارم و با كل تيم به هماهنگى خوبى رسيده ام. با اين حال اين نظر مربى است كه در نهايت چه كسى در تركيب باشد.

 

• پرسپوليس خط هافبك قوى دارد. اين موضوع را چطور ارزيابى مى كنى؟
– پرسپوليس در حال حاضر ۷ يا ۸ هافبك دارد و فكر مى كنم نقطه قوت پرسپوليس همين خط هافبك تيم باشد. خط هافبك مى تواند فشار روى دفاع را كم كند و خط حمله را نيز به خوبى ساپورت كند. از اين رو اين پست اهميت به سزايى در يك تيم دارد اما به شخصه معتقدم امسال پرسپوليس بهترين خط هافبك ليگ را خواهد داشت.

• گويا قرار نيست در رقابت هاى جام ولايت شركت كنيد و تيم اميدتان نماينده پرسپوليس در اين رقابت ها باشد.
– در برنامه تمرينى كه به ما داده شده اسمى از جام ولايت برده نشده است. مى دانم كه بازى دوستانه اى تا پيش از شروع ليگ خواهيم داشت اما فكر نمى كنم تيم بزرگسالان در جام ولايت شركت كند.

 

• جام جهانى هم تمام شد و اسپانيا قهرمان؛ طرفدار كدام تيم بوديد؟
– من برزيل را دوست داشتم اما در عين حال از اسپانيا هم خوشم مى آ مد. اين جام درس هاى فنى زيادى براى اهالى فوتبالى داشت كه اميدوارم در ايران نيز اجرا شود تا در نهايت شاهد موفقيت تيم ملى مان باشيم.

• در اولين بازى ليگ نيز به مصاف تراكتورسازى خواهيد رفت. به نظر ليگ را با يك بازى سخت استارت خواهيد زد.
تراكتورسازى تيم بزرگى است و امسال خيلى خوب بسته شده. فكر مى كنم بازى سختى را مقابل اين تيم قدرتمند خواهيم داشت. با توجه به اينكه اولين بازى مان مقابل اين تيم است توقعات نيز از اين پرسپوليس بالاست و ما محكوم به برد خواهيم بود چون استارت موفق، در نهايت انگيزه را براى ادامه كار بيشتر مى كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)