مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم صبا كه با وجود پيشنهادات فراوان، تيم پرسپوليس را براى ادامه فوتبالش انتخاب كرد پس از بازگشت از اردوى اردبيل اين اردو را بسيار مفيد دانست و ابراز اميدوارى كرد با تكيه بر رفاقتى كه بين بازيكنان پرسپوليس وجود دارد، اين تيم بتواند هر ۳ جام پيش رو را كسب كند.

گفت وگو با وى را بخوانيد:


• اردوى اردبيل چطور بود؟
– طبق برنامه هايى كه كادر فنى تعيين كرده بود براى بخش اول آماده سازى تيم كه شامل بدنسازى مى شد به اردبيل رفتيم و در آب و هواى عالى آنجا تمرينات بسيار خوب و پر نشاطى را پشت سر گذاشتيم.


• اما خيلى از بازيكنان از فشار تمرينات ناراضى بودند؟
– ما براى موفقيت و آمادگى در طول رقابت هاى ليگ بايد چنين شرايطى را تحمل كنيم. روزى ۳ نوبت تمرين باعث شد تا بدن هايمان كاملاً آماده شود. ضمن اينكه قرار است ادامه تمرينات را در آلمان پيگيرى كنيم و با انجام چند بازى تداركاتى از لحاظ فنى با ساير بازيكنان هماهنگ شويم.

 


 


• نظرتان راجع به ملحق شدن تارتار به كادر مربيگرى پرسپوليس چيست؟


– آقاى تارتار ۳ سال است كه تجربه مربيگرى در ليگ برتر را دارد و با نگه داشتن راه آهن در ليگ برتر نشان داد كه از توانايى هاى بالايى برخوردار است و به همين دليل مى تواند براى پرسپوليس مثمرثمر باشد. اميدوارم كه با وجود راهنمايى هاى وى در طول رقابت هاى ليگ نتايج درخشانى كسب كنيم.


• از حضور در پرسپوليس رضايت داريد؟


– من به پرسپوليس علاقه داشتم كه با وجود پيشنهاد هاى ديگر به اين تيم آمدم و خوشحالم در تيمى بازى مى كنم كه يكى از پرطرفدارترين تيم هاى آسيا مى باشد. بايد بگويم كه در پرسپوليس علاوه بر رقابت، رفاقت نيز وجود دارد و با تكيه بر هم رقابت سه جام را به هوادارانمان تقديم خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)