پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال می‌گوید اظهارات سرمربی کره غیر حرفه‌ای بوده و ایران فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می‌رود.

 محمد نوری در حاشیه تمرین بعدازظهر تیم ملی پیش از سفر به کره جنوبی درباره اظهارات عجیب سرمربی تیم ملی کره گفت: او نظرش را گفته است اما حرف درستی نزده و اظهاراتش غیر حرفه‌ای بوده است. ما در زمین جواب آن‌ها را می‌دهیم. این صحبت‌ها انگیزه ما را بیشتر می‌کند. ما به فوتبال و کشورمان عرق داریم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم کره را در این کشور شکست دهیم و اصلا خدا را چه دیدید، شاید ازبکستان 6 گل به قطر بزند و در صورت برد ما مقابل کره، این تیم به جام جهانی صعود نکند.

نوری درباره وضعیت کنونی کره جنوبی گفت: آن‌ها همیشه تیم خوبی بوده‌اند. البته تغییرات زیادی داشته‌اند. کره بیشتر روی توپ‌های هوایی کار می‌کند و سعی دارد فوروارد بلند قامت خود را صاحب موقعیت کند و بیشتر به دنبال توپ‌های سوم هستند. کره تیم خطرناکی است اما فکر نمی‌کنم بتواند جلوی ما کاری از پیش ببرد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که صعود به جام جهانی چقدر به ورزش ایران کمک می‌کند، گفت: ورزش کشور با فوتبال سنجیده می‌شود و صعود به جام جهانی هم باعث ترقی ورزش است. مطمئنا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و غیرت‌مان را می‌گذاریم که مثل دو بازی قبل به پیروزی برسیم. فقط و فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف کره می‌رویم، همه بازیکنان قدر جام جهانی را می‌دانند و امیدوارم که این افتخار نصیب ما شود و بازیکنانی که لیاقتش را دارند به جام جهانی بروند.

نوری درباره توافق با پرسپولیس هم گفت: امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشتم و کارها را تمام کردم تا با روحیه بهتر به کره بروم. ان‌شاءالله بعد از جشن صعود به جام جهانی در خدمت پرسپولیس هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)