مرجع خبری پرسپولیس : بعد از اينكه فوتبالش به دل قطبي نشست و به عنوان يكي از هافبك‌هاي تيم ملي نامش در ليست سرمربي ديده شد، باشگاه پرسپوليس هم براي جذبش اقدام كرد تا خط حمله پرسپوليس، ميهماني از صبا داشته باشد.

 

 محمد نوري كه حالا حضورش در تيم دايي مسجل شده، قرار است در پستي توپ بزند كه فصل پيش كريم باقري، حسين بادامكي، تياگو و عادل كلاه‌كج در آن فوتبال بازي كردند.


با رفتن عادل كلاه كج از پرسپوليس اما بعيد نيست جذب او هد
في همچون جايگزيني‌اش به جاي كلاه كج را در بر داشته باشد. البته خود نوري هم معتقد است با شناختي كه از خود دارد براي ارائه بهترين فوتبالش تلاش مي‌كند تا بتواند بهترين چهره را از خود در نظر دايي ثبت كند.

 

*فوتبالت در صبا به دل خيلي‌ها نشست اما فكر نمي‌كني با حضور در پرسپوليس دچار افت شوي؟
قبول دارم كه پرسپوليس تيم بزرگي است اما پيوستن به اين تيم يكي از آرزوهايم بود. ضمن اينكه حالا يكدست بودن اين تيم هم برايم خيلي مهم است.

 

 

 

*با حاشيه‌هاي پرسپوليس چه مي‌كني؟
با بودن آقاي دايي و كاشاني بعيد مي‌دانم تيم دچار حاشيه شود. علاوه بر اين بازيكناني هم كه جذب كردند چندان پرحاشيه نيستند.

*با اين‌حال تجربه ثابت كرده كه كنار آمدن با حاشيه‌هاي تيم‌هاي بزرگ، از مهم‌ترين مواردي است كه بازيكنان زيادي آن را ناديده گرفتند …
درست است كه به واسطه بزرگ و پرطرفدار بودن پرسپوليس چنين مواردي پيش مي‌آيد. پرسپوليس حاشيه نداشته باشد، چه تيمي حاشيه داشته باشد؟ با اين‌حال سعي مي‌كنم تا آنجا كه مي‌توانم از اين مقوله‌ها دوري كنم.

*در راستاي همين حرف و حديث‌ها هم عده‌اي معتقد بودند علي دايي و حبيب كاشاني در جذب بازيكنان مورد نظرشان به اختلاف خوردند. عده‌اي را دايي مي‌خواهد، كاشاني نمي‌خواهد و بالعكس. فكر مي‌كني تو انتخاب كدام‌يك بودي؟
من از اين مسائل بي اطلاعم اما فكر مي‌كنم انتخاب هر دو، چون قطعا اگر سرمربي با جذب بازيكني موافق نباشد باشگاه پا پيش نمي‌گذارد. البته من با آقاي كاشاني صحبت كردم اما مگر مي‌شود دايي با جذبم موافق نباشد و با من قرارداد ببندند؟!

*فكر نمي‌كني اگر انتخاب دايي نبوده باشي، محكوم به نيمكت‌نشيني شوي؟
خدا را شكر فصل قبل خوب بازي كردم و هميشه روي من نظر داشتند. حالا هم براي بهترين بودن تمام تلاشم را مي‌كنم.

*در پرسپوليس چه پستي داري؟
اين بستگي به نظر آقاي دايي دارد و پستي كه برايم تعريف كنند اما به طور كلي هافبك نفوذي بودم و البته توانايي فوتبال بازي كردن در پست هافبك دفاعي را هم دارم. علاوه بر اينها پست‌هاي زيادي هستند كه بتوانم خودم را با آنها وفق دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)