مرجع خبری پرسپویلس : هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی که باید جوابگوی مردم باشد بلافاصله بعد از بازی رفت و قراردادش را با یک تیم دیگر امضا کرد و بازیکنان که کاملا بی‌تقصیر بودند باید جواب مردم را بدهند.

 

محمد نوری در رابطه با حذف ایران از جام ملتهای آسیا اظهارداشت: 3 بازی اول نشان‌دهنده این بود که بچه‌ها مشکل فنی ندارند اما متأسفانه در بازی آخر با اشتباهاتی که در ارنج تیم داشتیم بازی را که می‌توانستیم ببریم با شکست پشت سر گذاشتیم.

 

وی در ادامه افزود: حالا که تیم باخته بهتر است به فکر آینده و راهیابی به جام جهانی باشیم و سرمربی را برای تیم ملی انتخاب کنیم که به فوتبال ایران آشنایی داشته باشد و اینطور نباشد که بعد از شکست فرار کند و قرارداد خود را از مدتها قبل به امضا رسانده باشد.

 

نوری با اشاره به انتقاداتی که به خاطر بازی ضعیف به بعضی بازیکنان وارد شد، خاطرنشان کرد: ما واقعا تیم خوبی داشتیم و در بازی با امارات نیز نشان دادیم فرق زیادی بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود ندارد. این مشکل سرمربی است که بازیکن مریضی را به زور داخل زمین می‌فرستد و در چنین بازی حساسی راضی به ریسک نمی‌شود.

 

هافبک تیم پرسپولیس که تازه امروز به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد در پایان با اشاره به وضعیت اخیر پرسپولیس گفت: دوری یکماهه باعث شد تا از شرایط کلی تیم بی‌خبر باشم اما برگزاری 2 اردوی خوب و بزرگ در امارات و ترکیه باعث شد که بازیکنان ما تجربه خوبی را کسب کنند هرچند نتیجه نگرفتیم اما در عوض مقابل تیمهایی به میدان رفتیم که کمتر کسی موفق به بازی مقابل آنها می‌شود.

 

امیدوارم که بتوانیم زود هماهنگی گذشته را با بچه‌ها پیدا کنم تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)