مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپوليس گفت: افتخاراتي که علي کريمي در فوتبال دارد بازيکناني امثال کرار جاسم نمي توانند به آن برسند از اين رو او در حدو اندازه کريمي نيست.

 

محمد نوري اظهار داشت: خوشبختانه همه بچه ها از شرايط بدني و روحي خوبي سود مي برند. من مصدومم و شايد مقابل شاهين بازي نکنم ولي هرکس بازي کند قطعا بهترين نمايش خود را خواهد داشت.

 

وي افزود: ما دو امتياز در تهران از دست داديم و بايد سريع آن را جبران کنيم. هدف کسب 3 امتياز در بوشهر است. شاهين تيم خوبي جمع کرده و مربي خوبي دارد. به نظرم يکي از سخت ترين بازي نيم فصل ماست چون شرايط آب و هوايي بسيار گرمي دارد. اميدوارم که اين گرماي هوا بچه ها را اذيت نکند.

 

هافبک پرسپوليس تصريح کرد: بازي هاي اول، دوم و سوم زياد ملاک نيست. تا تيم هماهنگ شود و در شرايط بازي قرار بگيرد، زمان مي برد. همه ديدند که تمام بازي با ملوان در اختيار ما بود و بايد اين بازي را با اختلاف 2، 3 گل مي برديم. هم مردم از بازي ما راضي بودند و هم مربيان.

 

نوري گفت: تماشاگران بايد صبور باشند. وقتي ما را شرمنده مي کنند و به ورزشگاه مي آيند، کمي صبر و تحمل کنند. پرسپوليس امسال براي قهرماني بسته شده است. قطعا با نفرات خوبي که گرفتيم تيم امسال قابل مقايسه با فصل قبل نيست.تيم کاملي داريم و هدف قهرماني است.

 

وي خاطرنشان کرد: با حضور علي کريمي در کنارم، وضعيت خيلي بهتر شده است. اگر فصل قبل تمام توپ ها به من ختم مي شد، الان اين نصف شده و از اين بابت خيلي بهتر شده است. حضور کريمي خيلي به تيم و ما کمک مي کند و ديديد که چقدر خوب بازي کرد. بچه ها کاپيتان را دوست دارند. ما هم به او احترام مي گذاريم. مطمئن باشيد که زود هماهنگ مي شويم.

 

هافبک پرسپوليس افزود: اگر ما هماهنگ شويم خوش به حال مهاجمان مي شود. پرسپوليس بهترين هافبک هاي ليگ را در اختيار دارد و اين در طول فصل خيلي به ما کمک مي کند.

 

نوري در پايان با اشاره به صحبت هاي مطرح شده در خصوص اين که کرار بهتر از کريمي است ، گفت: اين سوال پرسيدن ندارد. همه مي دانند کريمي بهتر است. الکي شلوغش مي کنند. مشخص است که کريمي بهتر است. او در شالکه و بايرن بازي کرده و جزو 4 تيم ليگ اروپا رفته است. در آسيا مرد سال شده و افتخارات زيادي دارد که کرار و امثال او ندارند. کريمي اسطوره فوتبال ايران است و کل ملت دوستش دارند. کرار در حدو اندازه هاي کريمي نيست. او البته بازيکن خوبي است و من فوتبالش را قبول دارم ولي امثال کرار نمي توانند افتخاراتي که کريمي کسب کرده را بدست بياورند. کريمي زحمت کشيده و به اينجا رسيده است و کسي را نمي شود با او مقايسه کرد. او هم از لحاظ شخصيتي و هم اخلاقي و هم فني بالاتر از کرار است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)