مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا محمد جزو معدود بازیکنان پرسپولیس در ترکیب دایی بود که حمید استیلی هم آن را انتخاب كرد و در تركيب تيمش از او بهره برد.

 

طعنه‌های فردوسی‌پور که اعتقاد داشت محمد جای مهدوی کیا را در پرسپولیس گرفته بهانه‌ای برای گفت‌وگو با علیرضا محمد شد.

 

آقای محمد موفق به شکست ملوان نشدید اما آخر نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادید…
ممنون، بله ما با اینکه اولین بازی لیگ بود هر چه از زمان بازی مي‌گذشت بهتر کار مي‌کردیم و اگر کمي‌شانس داشتیم ملوان را شکست داده بودیم.

 

حضورت در اولین ارنج استیلی به معنای اعتقاد زیاد سرمربی جدید پرسپولس به تو بود؟

باید از آقای استیلی تشکر کنم که به من فرصت داد. البته من فوق العاده با انگیزه تمرین مي‌کردم خیلی تلاش کردم تا توانستم با وجود هم پست‌های زیاد که دارم نظر آقای استیلی را جلب کنم.

اما گزارشگر بازی اعتقاد داشت علیرضا محمد این فصل جای مهدوی کیا را گرفته است؟!
واقعا نمي‌دانم فردوسی پور چرا چنین چیزی گفت که من به مهدوی کیا ترجح داده شده‌ام!؟ اصلا پست من و مهدوی کیا متفاوت است. من دفاع راست باز مي‌کنم و مهدوی کیا پستش‌هافبک راست است.

از این مقایسه فردوسی پور ناراحت شد؟
نمي‌دانم چه بگویم. من الان سه سال است که در ترکیب اصلی پرسپولس در این پست بازی مي‌کنم و به گواه همه هم خودم را نشان داده‌ام. من جز 9بازی نیم فصل دوم سال گذشته که مصدوم شدم همیشه فیکس پرسپولیس بودم، حالا اینکه بگویند فلانی جای فلانی آمده است چه معنایی دارد؟ من جای کسی را در پرسپولیس تنگ نکرده‌ام.

بعد از گلی که دریافت کردید تماشاگران شروع به تشویق دایی کردند، نظرت در این مورد چست؟
فکر مي‌کنم این کارها اشتباه محض است. من بازیکنی که داخل زمین بودم شوکه شدم. با این کارها نه تنها هیچ کمکی به ما نمي‌شود بلکه تیم وارد حاشیه مي‌شود. تا پایان فصل ما چیزی نزدیک به 41 بازی خواهیم کرد با یک بازی که نمي‌شود گفت تیم چطور است. بازی اول لیگ بود و همه دیدند که ما هر چه گذشت بهتر شدیم.

فکر مي‌کنی چرا تماشاگران اعتراض خود را با آوردن اسم دایی به زبان آوردند؟
نمي‌دانم رو سکوها چه مي‌گذرد و آن بالا چه اتفاقاتی مي‌افتد که اینطور مي‌کنند اما مگر همان زمان آقای دایی هم از این نوع شعارها داده نمي‌شد؟ تماشاگر باید صبور باشد و فقط تیم خود را تشویق کند. با این عکس‌العمل‌ها باور کنید تیم به حاشیه مي‌رود.

تجربه بازی در پرسپولیس دایی را داری، تفاوت تیم استیلی با دایی را در چه مي‌دانی؟
فکر  می كنم به بازیکنان خوبی مثل اولادی، کریمي‌و ملی پوشان زیادی باشد که در تیم ما به میدان مي‌روند. این پرسپولس جدید وظیفه به مراتب سخت‌تری دارد و ما باید بشتر تلاش کنیم. ما باید قهرمانی خود را تکرار کنیم و مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

بگذریم، بازی کردن در ساعات بامداد چطور بود؟
تا به حال سابقه بازی در چنین ساعاتی را نداشته‌ام. بازی که تمام شد ساعت یک و نیم رسیدم منزل و تا بخوابم شد ساعت 3،4 صبح. ساعت10 تا 10:30 صبح هم تمرین رفتیم و ریکاوری کردیم.

و صحبت آخر اگر باقیمانده…
من از هواداران پرسپولیس که تا آن ساعت شب ما را تنها نگذاشتند و آمدند تشکر مي‌کنم اما به عنوان یک عضو کوچک مجموعه خواهش مي‌کنم قدری خویشتندار باشند و فرصت بدهند تا تیم خودش را پیدا کند. این پرسپولس قهرمان خواهد شد قول مي‌دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)