مرجع خبری پرسپولیس : چهارمين بازيكني كه از تيم فصل گذشته پرسپوليس با حبيب كاشاني سر يك ميز نشست و براي پرسپوليسي ماندن به توافق رسيد، عليرضا محمد بود.

حالا قرار است مدافع راست ملي‌پوش سرخ‌ها 2 سال ديگر پيراهن پرسپوليس را بر تن كند.

چه شد كه قراردادت را تمديد كردي؟
اواخر فصل بود كه به حبيب كاشاني قول دادم مي‌مانم، روزهاي اول فصل نقل و انتقالات هم توافق اوليه انجام شده بود اما رفته بودم شمال براي استراحت كه گفتند بيا و تمديد كن، من هم برگشتم و قرارداد جديدم را امضا كردم.

حالا براي پرسپوليس در قرارداد جديدت شرط و شروطي هم گذاشته‌اي؟
نه، جداً هيچ شرط و شروطي نگذاشته‌ام.

 

اما تو حالا يك ملي‌پوش هستي و شايد پول بيشتري نسبت به دو سال قبل طلب كرده باشي؟
من پيشنهادهاي مالي بهتري داشتم اما پرسپوليس حالا قهرمان جام حذفي است و شرايط خيلي خوبي دارد. اصلا پرسپوليس چيز ديگري است و هواداران پرشوري دارد كه نمي‌شود به‌راحتي از آنها دل كند.

گفته مي‌شد پرسپوليس بازيكنانش را طبقه‌بندي كرده و بر اين اساس قرارداد مي‌بندد. حالا تو در زمره بازيكنان درجه يك بودي و اندازه آنها پول گرفتي؟
نمي‌دانم درجه يك و دو چيست اما سقف قراردادهاي باشگاه و ارقام پرداختي به بازيكنان مشخص است. من هم كاري به بقيه قراردادها ندارم و نمي‌دانم چه افرادي درجه يك به حساب مي‌آيند. در طول فصل معلوم مي‌شود چه كسي بازيكن درجه يك است و چه كسي نيست. البته يكسري باشگاه‌ها به بازيكناني زياد پول مي‌دهند كه در طول فصل فقط دو سه بازي برايشان انجام داده‌اند.

يعني مي‌گويي باشگاه‌ها بايد بر اساس عملكرد بازيكنان به آنها پول بدهند؟
صددرصد، عملكرد فصل قبلي، سابقه، توان بازيكن همه موثر است و بايد بر اساس اين موارد با بازيكنان قرارداد بست.


به غير از پرسپوليس از چند تيم پيشنهاد داشتي؟

از سه تيم اما فكر و ذكرم ليگ قهرمانان آسيا بود و اينكه بتوانم دوباره در اين رقابت‌ها بازي كنم.


گفته مي‌شد از ليگ امارات هم پيشنهاد داشتي؟

بله، به خاطر يكسري از مسائل نمي‌شد كه به امارات بروم، ضمن اينكه به خاطر حضور در تيم ملي دوست داشتم در ليگ خودمان حاضر باشم.


نظرت درباره خريدهاي جديد پرسپوليس چيست؟

من مطمئنم تيمي كه امسال بسته خواهد شد، تيمي قوي‌تر و بهتر از فصل گذشته است چرا كه حبيب كاشاني و علي دايي با توجه به نيازهاي تيم يار مي‌گيرند. مطمئنا نفراتي هم كه جذب شده‌اند شايستگي حضور در پرسپوليس را داشته‌اند.


قرار است با پرسپوليس به آلمان برويد اما اواخر اردويتان، اردوي تيم ملي هم آغاز مي‌شود، با توجه به حضور 7 تا 10 ملي‌پوش در تركيب پرسپوليس به نظر تو بايد چه كاركرد؟

همان‌طور كه خودتان مي‌دانيد، نفرات ما در تيم ملي زياد مي‌شود و ما مجبوريم در اردوي تيم ملي هم حاضر باشيم اما فكر مي‌كنم كادر فني تيم ملي با باشگاه تعامل كنند. ما كه بازيكن هستيم و نمي‌توانيم تصميم بگيريم.


حالا اگر قرار باشد حدود 2 هفته در تمرين‌هاي بدنسازي پرسپوليس نباشيد، چگونه خودتان را مي‌رسانيد؟

فكر مي‌كنم اگر هم در اردوي تيم ملي حاضر باشيم، آنجا هم كارهاي بدنسازي و آمادگي جسماني را انجام مي‌دهيم، بنابراين از اين جهت مشكلي نخواهيم داشت. فقط فكر مي‌كنم مشكل هماهنگي باشد كه آن را هم بايد با يك ترفندي حل كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)