مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبین و سپهر حیدری به دلیل مصاحبه تحریک آمیز علیه مسئولان تیم سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال به توبیخ کتبی و جریمه مالی از سوی کمیته انضباطی محکوم شدند.

پس از مصاحبه تحریک آمیزسرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران و سپهر حیدری بازیکن این تیم در فصل گذشته لیگ برتر بر علیه تیم سپاهان اصفهان، مسئولین این تیم طبق قانون 47 کمیته انضباطی از افراد مذکور شکایت کردند.

پس از اینکه مسئولان کمیته انضباطی طی نامه ای از محمود خوردبین خواستار حضور او در جلسه رسیدگی به شکایت مسئولین تیم سپاهان شدند، خوردبین در این جلسه حضور پیدا نکرد و گفت در صورتی که 50 بار از من بخواهند در کمیته انضباطی حضور پیدا کنم من در این جلسه نمی روم.

با توجه به اینکه محمود خوردبین هیچ نامه ای به مسئولین کمیته انضباطی برای دفاع از خود ارئه نداد، مسئولین کیمته انضباطی در غیاب او حکم خود را صادر کردند. طی این حکم محمود خوردبین به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است؛ سپهر حیدری با حضور در جلسه رسیدگی به این پرونده و ارئه مدارک به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)