پیشکسوت پرسپولیس گفت: من خودم به عشق یوهان کرویف اسطوره آژاکس و تیم ملی هلند پیراهن شماره ۱۴ می‌پوشیدم و حالا احسان پهلوان آن را به تن می‌کند.

محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس هم یکی از افرادی بود که در نشست اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت کرد. در همین راستا این پیشکسوت سپیدموی و دوست‌داشتنی گپی با خبرورزشی زد که ماحصل آن را در قالب مصاحبه می‌خوانید.

تصاویر شما را هم در نشست با فراکسیون ورزش مجلس دیدیم. توضیحی می‌دهید؟
از طریق دوستان خبردار شدیم که باید به دیدار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در فراکسیون ورزش برویم و به اتفاق علی پروین رفتیم.

حمید درخشان البته گلایه داشت که چرا دعوت نشده است.
حق با حمید است. درخشان یکی از باسابقه‌ترین پرسپولیسی‌هاست که باید دعوت می‌شد. البته محمد پنجعلی به علت بیماری و محمد دادکان هم به خاطر مشکلات خانوادگی از حضور در این نشست عذر خواستند. من خودم هم دعوت شدم و واقعاً نمی‌دانم برنامه‌ریزی از سوی چه کسانی انجام شده بود. محمد مایلی‌کهن هم باید دعوت می‌شد و…

شما در این نشست چه صحبتی را مطرح کردید؟
بیشتر صحبت‌ها بر سر مشکلات مالی بود. پرسپولیس تیمی پرطرفدار در ایران است که هواداران میلیونی دارد. این تیم نباید این همه مشکل مالی داشته باشد. باید منابع مالی مناسبی فراهم شود تا پرسپولیس راحت‌تر بازی کند. صحبت من هم حل این مشکلات و حفظ کلیه نفرات برای فینال لیگ قهرمانان آسیاست. ان‌شاءا…  بتوانیم قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

با این همه تجربه‌ای که در فوتبال دارید فکر می‌کنید بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس چیست؟
پول حلال همه مشکلات است!

خیلی خلاصه و مختصر گفتید.
زیاده‌گویی فایده‌ای ندارد. همه می‌دانند بزرگ‌ترین مشکل باشگاه پرسپولیس و البته استقلال پول است و اگراین تیم‌ها دغدغه مالی نداشته باشند می‌توانند افتخارات بیشتری هم کسب کنند.

مجلسی‌ها چه قولی دادند؟
واقعاً برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ورزشی و فوتبالی هستند. همه را به اسم می‌شناختند و به موفقیت پرسپولیس و استقلال علاقه‌مند هستند. امیدوارم این جلسات خروجی خوبی هم داشته باشد و به سود باشگاه‌های پرطرفدار شود.

راستی از بازی شماره ۱۴ پرسپولیس راضی بودید؟
احسان پهلوان؟

بله، پیراهن شماره ۱۴ را پوشید که زمانی شما در پرسپولیس می‌پوشیدید.
بله، از بازی این پسر خوشم آمد. احسان پهلوان شماره ۱۴ پرسپولیس را دوباره زنده کرد. من خودم به عشق یوهان کرویف اسطوره آژاکس و تیم ملی هلند پیراهن شماره ۱۴ می‌پوشیدم و حالا احسان پهلوان آن را به تن می‌کند. حیف که در فینال لیگ قهرمانان آسیا احسان و همین طور وحید امیری را نداریم. امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت عیسی آل‌کثیر را ببخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)