مرجع خبری پرسپولیس : در جلسه‌ مديرعامل باشگاه پرسپوليس و سيروس محجوب مقدمات واگذاري سهام اقتصادي باشگاه پرسپوليس بررسي شد اما مخالفت‌هايي در اين زمينه صورت گرفت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، سيروس محجوب؛ سرمايه دار ايراني روز گذشته وارد ايران شد و براي نهايي كردن مذاكرات اسپانسر جديد باشگاه پرسپوليس امروز با عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس ديدار كرد.
در اين نشست قرار بود برند باشگاه پرسپوليس به محجوب واگذار شود اما با مخالفت‌هايي روبرو شد. با توجه به روند مذاكرات، تصميم گرفته شد سازمان اقتصادي باشگاه پرسپوليس راه‌اندازي شود.
طبق اين توافقات مسائل اقتصادي باشگاه پرسپوليس به صورت مشاركتي بين طرفين مديريت خواهد شد. در صورت نهايي شدن اين توافقات 51 درصد از سهام اقتصادي باشگاه به محجوب و 49 درصد در اختيار باشگاه پرسپوليس خواهد بود.
سيروس محجوب در اين باره گفت: روند مذاكرات براي تشكيل سازمان اقتصادي خيلي خوب بود و به توافقات مطلوبي دست يافتيم اما در زمينه برند پرسپوليس كه قرار بود به صورت كامل در اختيار ما باشد مخالفت‌هايي صورت گرفت.

وي ادامه داد: در حال پيگيري و بررسي‌هاي جدي هستيم و فردا جلسه‌اي با سران باشگاه پرسپوليس در اين خصوص برگزار خواهيم كرد.
سيروس محجوب سرمايه‌دار ايراني است كه از او به عنوان اسپانسر 6 ميلياردي پرسپوليس ياد مي شود. وي همچنين قصد دارد باشگاه نيوكاسل انگليس را خريداري كند. او مدارك اوليه براي خريد باشگاه را در اختيار مسئولان انگليسي قرار داده است و با چند سرمايه‌دار ديگر رقابت خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)