مرجع خبری پرسپولیس : در ديدار نهايي برگشت جام حذفي فقط 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه آزادي در اختيار طرفداران گسترش فولاد تبريز قرار مي‌گيرد. مسئولان گسترش فولاد از اینکه سازمان لیگ قصد دارد فقط 10 درصد ورزشگاه آزادی را در اختیار هواداران این تیم قرار بدهد ابراز ناراحتی کردند.


بعد از اینکه بنا به درخواست پرسپولیسی‌ها قرار شد که فقط 10 درصد ورزشگاه آزادی به هواداران گسترش فولاد قرار بگیرد مسئولان این تیم تبریزی از این درخواست پرسپولیسی‌ها و موافقت سازمان لیگ ابراز ناراحتی و گله‌مندی کردند.


این در حالی است که با وجود ناراحتی مسئولان این تیم و به دلایل قانون میزبانی سازمان لیگ با درخواست مسئولان گسترش فولاد مخالفت کرده و اعلام کرده اند که همان 10 درصد به هواداران این تیم تعلق خواهد گرفت.

 

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ در مورد ديدار نهايي جام حذفي بين دو تيم پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز در روز دوشنبه اظهار داشت:


 

طبق آئين نامه فقط 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه ميزبان در اختيار تماشاگران تيم ميهمان قرار مي‌گيرد. به همين دليل در صدد هستيم تا اين قانون را به طور دقيق اجرايي كنيم و 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه را به طرفداران فوتبال گسترش فولاد تبريز اختصاص دهيم.

وي عنوان كرد: در پايان اين مسابقه مراسم اهداي جام به تيم قهرمان برگزار خواهد شد و فدراسيون از علي سعيدلو رئيس محترم سازمان تربيت بدني دعوت كرده براي ديدن اين مسابقه كه آخرين ديدار فصل فوتبال در سال 88-89 است به ورزشگاه آزادي بيايد.  جشن قهرمانی جام حذفی را به شکل شکیلی برگزار خواهیم کرد و اگر از جشن لیگ برتر باشکوه تر نباشد کمتر هم نخواهد بود.

اين ديدار ساعت 18 روز دوشنبه برگزار مي‌شود. پرسپوليس در مسابقه رفت يك بر صفر گسترش فولاد تبريز را شكست داده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)