پرسپولیس نیوز : باشگاه سایپا با رایگان شدن تماشای بازی دیدار این تیم با پرسپولیس مخالفت کرد.

در آستانه برگزاری دیدار هفته بیست و یکم تیم های سایپا و پرسپولیس مدیرعامل باشگاه سایپا مخالفت خود و باشگاه اش با رایگان شدن بلیت این دیدار را اعلام کرد.

بیت اله رضایی در این باره گفت که باشگاه سایپا به پول این بازی در بخش بلیت فروشی نیاز دارد و به این دلیل حاضر نیست که بلیت های دیداری که سایپا در آن میزبان است رایگان باشد.

 

رضایی درباره رایگان شدن بازی سایپا و پرسپولیس به خبرنگار کاپ، گفت: من از سازمان لیگ درخواست کردم همان طور که شورای تامین با برگزاری بازی راه آهن و پرسپولیس در شهر قدس موافقت کرد با بازی ما هم در زمین خودمان موافقت کند که این اتفاق نیفتاد. می خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و مطمئن باشید با رایگان شدن بازی روز پنجشنبه موافقت نخواهیم کرد. چون ما منبع درآمدی جز پول این بلیت ها نداریم.
 

باشگاه پرسپولیس در صورت تمایل می تواند سهمیه بلیت هواداران این تیم برای دیدار پنجشنبه را رایگان اعلام کند.

 مسئولان سازمان لیگ در این باره که آیا باشگاه پرسپولیس می تواند ورود هوادارانش به این ورزشگاه را رایگان اعلام کند، اعلام کردند این امکان در صورتی وجود خواهد داشت که تیم مهمان سهمیه بلیت های خود را یکجا خریداری کرده و این به توافق با باشگاه سایپا که میزبان این دیدار است بستگی دارد.

براساس این گزارش مسئولان باشگاه سایپا در این باره که تصمیمی مبنی بر خریداری بلیت های ورزشگاه آزادی برای بازی تیم شان داشته باشند را رد کرده اند. قرار است پس از توافق طرفین بین دو باشگاه سایپا و پرسپولیس این موضوع که چه تعداد صندلی به هواداران باشگاه تیم های میزبان و مهمان تعلق بگیرد مشخص شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)