پرسپولیس نیوز : در جریان مذاکرات روزهای اخیر در وزارت ورزش برای سپردن امور پرسپولیس به سرمایه گذاران معاون وزیر ورزش با معرفی اکثریت اعضای هیات مدیره توسط اسپانسر مخالفت کرد.

 مشکلات مالی در پرسپولیس باعث شد وزارت ورزش طی دو هفته اخیر شاهد رفت و آمدهای افراد حقیقی و حقوقی متعددی باشد که برای حضور در پرسپولیس پیشنهادهای خود را ارائه کنند. مواردی که در وزارت ورزش دنبال می شد فراتر از بحث اسپانسرینگ بود و همان طرح واگذاری چند ساله را دنبال می کرد. در این میان اکثریت متقاضیان خواهان آن بودند که با توجه به سرمایه گذاری کنترل کامل اوضاع پرسپولیس را برعهده داشته باشند و سه عضو از پنج عضو هیات مدیره را معرفی کنند. این درخواست به معنای آن است که انتخاب مدیرعامل هم توسط سرمایه گذار انجام می شود. در همین ارتباط شنیدیم نصرالله سجادی در مذاکراتی که با طرف پیشنهادی از سوی دولت داشت با این امر مخالفت کرد.

در این باره یکی از شرکت هایی که گفته می شود به واسطه معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری وارد مذاکره شد به دنبال آن است که نه کنترل هیات مدیره بلکه کل تشکیلات باشگاه برای مدتی که توافق می شود در اختیار آنها قرار بگیرد و در واقع برای این مدت دولت و وزارت ورزش تنها نظارت بر حسن انجام کارها و اجرای تعهدات را برعهده داشته باشند.

گفته می شود سفر یکی از مسئولان وزارت ورزش باعث شده است تا این موضوع مسکوت مانده و احتمالا از هفته آینده پیگیری شود. البته سرنوشت این طرح در صورت موفقیت طاهری در جذب اسپانسر مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)