پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه سابق گولچ با مشاهده مدارک باشگاه پرسپولیس مبنی بر اقدام پرداخت رضایت نامه 100 هزار دلار متقاعد شدند که آی تی سی این بازیکن را صادر کنند.

 باشگاه پرسپولیس پس از توافق با تیم مولداویایی آنتونی گولچ را به توافق گرفت و طبق توافق نامه ای که داشتند مقرر شد پرسپولیس 100 هزار دلار به این باشگاه پرداخت کند.

با این بازیکن قرارداد 250 هزار دلاری به امضا رسید. نزدیک به 10 روز است که از موعد پرداخت رضایت نامه گذشته و پرسپولیس هر روز از عدم پرداخت رضایتنامه جریمه می شود. در چنین شرایطی آی تی سی این بازیکن تا ظهر امروز به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه صادر نشده بود اما مسئولان سابق این بازیکن مدارک پرسپولیس مبنی بر اقدام واریز 100 هزار دلار را مشاهده کردند و برایشان محرز شد که پرسپولیس اقدامات لازم را انجام داده اما این پول به علت تحریم به حساب باشگاه واریز نشده است.

پرسپولیس 15 روز پیش برای پرداخت مبلغ رضایتنامه اقدام کرده و از باشگاه مولداویایی خواسته بود که شماره حساب رسمی اعلام کند و حاضر نبود که این پول را به حساب شخص خاصی واریز کند.

در نهایت مسئولان باشگاه سابق گولچ پس از مشاهده مدارک پرسپولیس متقاعد شدند که آی تی سی گولچ را صادر کرده و در سیستم تی ام اس گفتند که آی تی سی را صادر کنند و مشکل گولچ حل شد و پرسپولیس هم به خاطر گذشت 10 روز از موعد پرداخت جریمه نمی شود چراکه 15 روز پیش اقدامات قانونی لازم را انجام داده است.

البته اخبار دریافتی حکایت دارد که گولچ اصلا آماده نیست و از دوران اوجش که منجر به درخشش او در استرالیا و لیگ قهرمانان فاصله زیادی دارد  و چه بسا پس از سال ها بازی در تیم های استرالیایی و سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سر از لیگ مولداوی درآورده است.

مسئولان پرسپولیس امیدوارند این بازیکن با تدابیر ویژه برانکو از این شرایط خارج شده و به آمادگی لازم دست یابد. گولچ به حدی سنگین و ناآماده در تمرینات نشان داده که برانکو در هیچ از بازیهای تدارکاتی از وی استفاده نکرده و حتی برخی این شایعه را مطرح کرده که باشگاه پرسپولیس تعمدا مبلغ رضایت نامه را پرداخت نمی کند تا شاید بتواند قرارداد وی را فسخ کند اما با صدور ای تی سی این بازیکن این شایعات هم از بین رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)