پرسپولیس نیوز : به دلیل برخی از مشکلات سفر مشاور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس به موناکوی فرانسه لغو شد.

امیر مشیری مشاور بین‌الملل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار بود برای مذاکرات بیشتر با مسئولان موناکوی فرانسه برای همکاری بیشتر امشب راهی موناکو شود اما وی به خاطر پیگیری‌ برخی از مسائل باشگاه و سفر چمندانی به پرتغال، سفرش به موناکو لغو به روزهای دیگر موکول شد. او قرار بود در این سفر با آلبرت، یکی از مسئولان باشگاه موناکو دیداری داشته باشد.

مشیری ضمن تأئید خبر فوق گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده به زودی این سفر برای همکاری بیشتر انجام خواهد شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت کنعانی و چمندانی نیز گفت: حسین کنعانی به پرتغال رسیده و فردا با حضور در فدراسیون فوتبال پرتغال بعد از اسماعیل‌زاده قراردادش را امضاء می‌کند و دومین لژیونر ما در پرتغال می‌شود. از طرف دیگر سفارت پرتغال هم با سفر چمندانی به این کشور موافقت کرد و ایشان نیز به عنوان سومین لژیونر تا انتهای هفته برای همراهی بیرامار راهی پرتغال می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت اسماعیل‌زاده نیز خاطرنشان کرد: اسماعیل‌زاده برای اولین بار به مدت 25 دقیقه در ترکیب بیرامار پرتغال به میدان رفت و موفق شد مقابل حریف پاس گل هم به همبازی‌های خود بدهد. در نهایت بیرامار 4 بر یک حریف خود را شکست داد که از این موضوع خوشحالیم چون اسماعیل‌زاده نقش خوبی در این پیروزی داشت. جا دارد از همه مسئولین بابت ترانفسر این بازیکن مخصوصاً رویانیان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)