پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه دیشب با اسپانسر با همدیگر صحبت‌هایی انجام دادیم اما نمی‌شود گفت که اختلاف نظر بود.

مهدی خواجه‌وند درخصوص جلسه دیشب با اسپانسر باشگاه و برخی اخبار مبنی بر اینکه طرفین با یکدیگر اختلاف نظرهایی شدید داشتند گفت: بالاخره هر کسی که در جلسه می‌نشیند برای این است که با یک هم‌فکری و گذاشتن نظرات کنار یکدیگر بهترین تصمیم‌ها را بگیرد. ما هم دیروز هم‌فکری کردیم و مانند همه جلسات طبیعی بود، اختلاف نظر را چندان تایید نمی‌کنم.

وی افزود: امیدوار هستم که با توجه به شرایط پرسپولیس کمک 5 میلیاردی اسپانسر به ما زودتر انجام شود. البته این در شرایطی است که در جلسه دیشب روی هم رفته می‌توان گفت توافقات خوبی کردیم اما طبیعی است که صحبت‌ها در این جلسه در خصوص مسائل مختلف بود.

وی در خصوص حضور بازیکن کاستاریکایی در ایران نیز گفت: طبق آخرین نامه‌نگاری‌هایی که انجام دادیم تا دو روز دیگر مدافع کاستاریکایی وارد ایران خواهد شد تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

خواجه‌وند در پایان در پاسخ به سوال دیگری که آیا با این وضعیت اسپانسر اعلام آمادگی همکاری با شما داشته یا خیر گفت: مشکل خاصی نیست. شما طوری صحبت می‌کنید که انگار چه اتفاقی افتاده. بالاخره در جلسات همه سعی می‌کنند نظرات خود را اعلام کنند و در جلسه دیشب نیز رحیمی و اسپانسر هر کدام نظرات خود را اعلام کرده‌اند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)