مرجع خبری پرسپولیس : اگر هفته آینده دیدید که بازیکنان پرسپولیس هرکدامشان با یک لباس قرمز رنگ به میدان آمدند و کفش‌های فوتبالشان هم تا به تا بود اصلا تعجب نکنید چون تیمی که سودای قهرمانی را در در سر می‌پروراند و هوادار چند ده میلیونی دارد در بازی با استقلال اهواز پیراهن و شورت ورزشی‌شان از دو شرکت تولیدی متفاوت بود.

البته شاید آن تولیدی که لباس‌ها را آماده کرده شورت ورزشی تولید نمی‌کند و یا برعکس، از طرفی جوراب‌های آنها هم مشکل داشت که احتمالا تقصیر بلندی قلم‌بندها بوده که از بالای جوراب‌ها بیرون می‌زده وگرنه…

یکی از بازیکنان می‌گفت: «اگر شورت‌های ورزشی سال گذشته را نداشتیم معلوم نبود چه کار باید می‌کردیم، چون آن چیزی که به ما داده بودند اصلا مناسب نبود.»

یکی دیگر از بازیکنان وقتی به این مسأله اعتراض می‌کند و خنده یکی از مسوولان را می‌بیند با صدای بلند می‌گوید: «برای چی می‌خندید، اگر می‌دیدید سال‌های گذشته چه لباس‌هایی می‌پوشیدیم الان نمی‌خندیدی» و مسوول مربوطه که متوجه عصبانیت بازیکن می‌شود به دو کلمه بسنده می‌کند: «درست می‌شود.»

این لباس‌ها به قدری کیفیت پایینی دارند که کریم باقری به نشانه اعتراض آنها را به تن نمی‌کند. این تیم که در دو بازی اول رنگ پیروزی را به خود ندیده و حتی ابزارهای اولیه را هم ندارد، چه طور از سوی مدیرعاملش شانس اول قهرمانی معرفی می‌شود.

هر چند شنیده می‌شود پس از انعکاس این خبر مسوولان باشگاه به فکر جایگزین کردن لباس‌ها برآمده‌اند. در همین راستا یکی از بازیکنان می‌گفت: «بعد از بازی همین لباس‌ها را از ما گرفتند که برای بازی بعدی بشویند!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)