مرجع خبری پرسپولیس :  داريوش سودي به عنوان مدير كادر پزشكي و مشاور پزشكي مديرعامل پرسپوليس انتخاب شد.

عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حكمي داريوش سودي را به عنوان مدير كادر پزشكي پرسپوليس و مشاور پزشكي مديرعامل منصوب كرد.
سودي در اين باره گفت: در حكمي از مديرعامل باشگاه پرسپوليس كارم را شروع كردم و با اهدافي خاص به دنبال اين هستيم تا كادر پزشكي قوي‌تري را درست كنيم.
وي افزود: 15 نفر در زير مجموعه كادر پزشكي پرسپوليس حضور دارند و به صورت يك كميته اقدامات لازم را انجام مي‌دهند. با توجه به اينكه مشكلاتي در فوتبال ما به وجود آمده و عمر قهرماني در فوتبال كم شده است، سعي مي‌كنيم تغييراتي در اين مسائل انجام دهيم.
سودي ادامه داد:‌ مشاور تغذيه، روانشناس و آزمايشگاهي مخصوص را براي تيم فوتبال پرسپوليس درنظر گرفته‌ايم و براي جلوگيري از مشكلات قصد داريم از بازيكنان مجددا تست‌هاي لازم را بگيريم.
وي يادآور شد: راه‌اندازي كلينيك طب ورزشي براي بازيكنان و خانواده‌هايشان و پيشكسوتان، تشكيل پرونده پزشكي براي بازيكنان در زمان‌هاي مختلف در اولويت كاري ما قرار دارد و سعي مي‌كنيم به هدف خود برسيم. البته تغييري در كادر پزشكي پرسپوليس رخ نمي‌دهد و به نظرم انصاري‌فرد دكتر زرينه را در اين باره در جريان اقدامات قرار داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)