پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه در مورد او نوشته شده در فرودگاه برای ورود به ایران معطل شده ابراز ناراحتی کرد.

در خبرها آمده بود که کوریا نیلسون به همراه خانواده خود در فرودگاه دچار معطلی شده و چون ۱۲۰ هزار تومان نداشته اجازه خروج از فرودگاه را نداشته است اما این بازیکن در تمرین امروز نسبت به شنیدن چنین خبری واکنش خوبی نشان نداد و از اینکه چنین خبری در مورد او منتشر شده ابراز ناراحتی کرد.

 مدیربرنامه این بازیکن در خصوص انتشار این خبر  اظهار داشت: نمی‌دانم این خبری چرا اینطور رسانه‌ای شده است چون نیلسون فقط 10 دقیقه آن هم به خاطر اینکه دلار داشت و باید پولش را تبدیل می‌کرد در فرودگاه امام خمینی(ره) معطل شد که این موضوع خیلی سریع حل شد.

وی افزود: نیلسون معتقد است آبروی او زیر سؤال رفته و قطعا این موضوع را از لحاظ قانونی با کمک باشگاه پیگیری خواهیم کرد چون معتقدیم برخی‌ها می‌خواهند تمرکز نیلسون را به هم بزنند که من نمی‌دانم پشت پرده این ماجرا چیست و برای نیلسون هم جای ناراحتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: واقعا ماجرایی که در مورد نیلسون مطرح می‌شود کذب محض بوده و او فقط 10 دقیقه در فرودگاه معطلی  داشت که موضوع حل و به ایران آمده مسئله گریه و زاری و این گونه مسائل به قول نیلسون بی‌احترامی به او است که در رسانه‌ها اعلام شده است و قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)