پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه های قطبی گفت:افشین نظرش این است که از همین کادر حمایت شود زیرا در شرایط فعلی اصلا آمدن او به ایران و برکناری درخشان به صلاح نیست.

مهدی حاج باقر در رابطه با احتمال حضور افشین قطبی با توجه به برتری قاطعانه مقابل لخویای قطر اظهار داشت: دیروز گفته بودم که وضعیت افشین قطبی برای حضور در پرسپولیس امروز مشخص خواهد شد اما با توجه به نتیجه ای که شب گذشته پرسپولیس کسب کرده، تصور می کنم این اتفاق منتفی باشد. از طرف باشگاه پرسپولیس هنوز کسی با من صحبتی نکرده اما هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه قطعا با توجه به نتیجه دیشب از درخشان حمایت می کنند و اصلا درست هم نیست که این کادرفنی تغییر کند.

وی ادامه داد: شب گذشته با افشین قطبی بعد از بازی صحبت کردم. او بازی را به صورت دقیق نگاه کرده بود و از برد پرسپولیس نیز خوشحال بود. حتی قطبی می گفت که اگر پرسپولیس اینطور بازی می کند، همیشه برنده است و ابراز امیدواری کرد که در بازیهای دیگر نیز این نتایج ادامه دار باشد. افشین نظرش این است که از همین کادر حمایت شود زیرا در شرایط فعلی اصلا آمدن او به ایران و برکناری درخشان به صلاح نیست.

مدیربرنامه های قطبی در پاسخ به این سوال که ممکن است بعد از بازیهای بعدی دوباره نام قطبی مطرح شود، گفت: دیگر فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد و باید همین جا پرونده این ماجرا را ببندیم. حداقل برای این فصل می توان گفت که این ماجرا منتفی است و شاید در فصول بعد اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)