خبرگزاری پرسپولیس :  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس مثل بازیکنان ذوب آهن درباره داوری‌ها صحبت می کردند به کمیته انضباطی احضار می‌شدند.

حسین قدوسی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به قضاوت دیدار دو تیم در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: متاسفانه پس از باخت ذوب آهن چند تن از بازیکنان و عوامل این تیم عنوان کردند که داور بازی را برای پرسپولیس در آورده است. این صحبت معنا و مفهوم زیادی می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: در حالی که اگر بازیکنان استقلال و پرسپولیس این گونه صحبت می‌کردند امکان داشت که به کمیته‌ انضباطی احضار شوند. خوشبختانه در برنامه «90» مشخص شد که اخراج دو بازیکن ذوب آهن درست بوده و حتی یک پنالتی هم برای پرسپولیس در دقیقه 12 بازی گرفته نشده است.

قدوسی با اشاره به این که نظر کارشناسان نشان می‌دهد پرسپولیس با شایستگی در این بازی پیروز شده، گفت: اغلب کارشناسان داوری تصمیم‌ ترکی مبنی بر اخراج دو بازیکن ذوب آهن را درست ارزیابی کردند و فقط یک کارشناس بود که معتقد بود یکی از اخراجی‌های ذوب آهن به اشتباه کارت قرمز گرفته است. بنابراین اگر پرسپولیس از داوری متضرر نشده باشد، منتفع هم نشده است. در هفته‌های گذشته هم نظر کارشناسان داوری نشان داد پرسپولیس در بازی با استقلال یک پنالتی درست و در بازی با سایپا سه پنالتی درست داشته که از دید داوران دور مانده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با وجود این که در برخی از بازی‌های دیگر هم داوری به ضرر پرسپولیس بود، مدیریت باشگاه به این شرایط با حالت اعتراض برخورد نکرد و هیچ موجی علیه داوری درست نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)