مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به دلیل توهین‌هایی که فلاویو لوپز به ملت ایران و آذربایجان کرده است از این بازیکن شکایت می‌کنیم.

حمید زینی زاده در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: تیم وضعیت خوبی دارد کارمان را مرتب دنبال می کنیم و مشکلی در تیم وجود ندارد.

وی در مورد تنها جای خالی لیست تراکتورسازی و اینکه گفته می شود از بین کریم انصاری فرد یا جواد نکونام قرار است یک بازیکن به این تیم بپیوندند، عنوان کرد: ما هم مثل شما می دانیم یک جای خالی داریم و باید یک بازیکن دیگر جذب کنیم. هنوز هیچ چیز معلوم نیست می خواهیم این جای خالی را با جذب بازیکن خوبی پر کنیم. گزینه هایی وجود دارد که این دو بازیکن نیز که نام بردید در گزینه‌های ما هستند اما به توافقی نرسیدیم.

زینی‌زاده در مورد اینکه با توجه به اینکه جواد نکونام با استقلال قرارداد دارد و آیا با استقلال مذاکره کرده اند، گفت: با باشگاه استقلال هیچ صحبتی نداشتیم. با نکونام هم حرفی نزدیم. تنها قبل از دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی با نکونام حرف زدیم که پس از آن صحبت دیگری مطرح نشده است. دیگر اینکه نکونام با اسقلال قراردادش به چه شکلی است و اینکه آیا دو ساله است یا خیر را ما نمی دانیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد صحبت‌های فلاویو لوپز علیه باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: به هرحال رسانه‌ای که این صحبت‌ها را انتشار داده حتما مستنداتی دارد که ما آن را پیگیری خواهیم کرد. از طریق فدراسیون پیگیر این مسئله هستیم و از لوپز شکایت می‌کنیم. این بازیکن به ملت ایران و آذربایجان توهین کرده است و قطعا باید در صورت مطرح کردن این حرف‌ها پاسخگو باشد.

زینی‌زاده در مورد اینکه آیا با این شرایط باز هم به دنبال بازگرداندن لوپز هستند گفت: به هرحال این بازیکن با ما قرارداد دارد یا باید به تمرینات باز گردد و یا باید غرامت عدم حضورش را پرداخت کند.

وی در مورد اینکه آیا دستیاران مجید جلالی مشخص شده‌اند و گزینه خارجی که در این میان مطرح بود همچنان احتمال حضورش وجود دارد، گفت: دستیاران هنوز مشخص نشده‌اند، مجید جلالی روی این موضوع تأکید دارد و طی یک دو روز آینده این مسئله را مشخص می‌کنیم. هنوز احتمال حضور دستیار خارجی وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)