مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از تاسیس ۲۰۰ مرکز ورزش کودکان با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری این سازمان گفت: ما با در اختیار قرار دادن ۲۰ میلیون سانس ورزشی در سال به شهروندان به دنبال ایجاد نشاط و شادابی مردم پایتخت هستیم.

وی افزود: ایستگاههای ورزش شهروندی در پارک‌های شهر تهران حدود ۱۲۰۰ ایستگاه است که از ساعات اولین صبح فعال است و۷۰ درصد مخاطبان آن بانوان تهران است.

محسنی گفت: فعالیت‌های سازمان در بخش‌های مختلف در مناطق بیست و دو گانه شهر تهران به صورت غیر متمرکز از سوی نواحی و مناطق پیگیری می‌شود و به دنبال تزریق نشاط و شادابی به شهروندان هستیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره سرانجام واگذاری دو ورزشگاه به پرسپولیس و استقلال نیز گفت: از گذشته دو مجموعه بزرگ ورزشی با یک تفاهم‌نامه در اختیار سرخابی‌ها قرار گرفته و مذاکره بین وزارت ورزش و شهرداری و شورا انجام گرفته و سازمان املاک دو طرف در حال مذاکره هستند.

محسنی گفت: وزارت ورزش و جوانان قرار است در ازای واگذاری این دو ورزشگاه زمینی را برای توسعه خط ۷ به شهرداری تهران ارائه دهد.

وی گفت: ان‌شاءالله برای طرفداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس این خبر خوب را خواهیم داشت که تا پایان سال واگذاری این دو ورزشگاه انجام شود. چرا که شهردار تهران طی صحبت‌هایی با وزیر ورزش شرایط مثبتی را در این زمینه مطرح کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)