پرسپولیس نیوز : مدیرعامل شرکت صدراسیستم پاسارگاد گفت: مردم اعتمادی که به ما داشته‌اند را به سادگی کنار نمی‌گذارند.

عبدالله تفرشی که شرکتش سال گذشته اسپانسر پرسپولیس و استقلال شده بود تا از لوگوی این  باشگاه‌ها استفاده انحصاری داشته باشد پس از شایعه ورشکست شدن این شرکت و همنامی او با شرکت صدرا خودرو که مسئولیتش بر عهده شهرام قویدل است در نشستی مطبوعاتی اظهار داشت: ما خواسته یا ناخواسته در مسیر ورزش آمدیم و اهداف بزرگ و کوچکی را داشتیم که با کمک خدا به آن رسیدیم، صدرا سیستم پاسارگاد از سال گذشته در دو قرارداد با قرمز و آبی‌ها قسمت عمده‌ای از هزینه‌های باشگاه را با برنامه و هماهنگی با مدیران باشگاه تا آنجایی که در توان داشت زیر نظر گرفت.

وی افزود: دیدگاه ما در بحث اصل 44 و حمایت از بخش خصوصی است اما متأسفانه برخی رسانه‌های تصویری در چند وقت اخیر که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند جوسازی‌هایی کردند که از باب دلسوزی نبوده، آنها شیطنت‌هایی را داشته‌اند که ما را با شرکت صدرا خودرو که مدیریتش به عهده آقای قویدل بود یکی کردند و به نظرم می‌خواهند شرکت صدرا سیستم پاسارگاد را زیر سؤال ببرند.

تفرشی ادامه داد: قبلا البته مجموعه‌ای طرف قرارداد باشگاه‌های سرخ و آبی بوده و از لوگوی این دو باشگاه استفاده‌هایی کردند اما همه چیز تمام شده و رفته و موضوعات قبلی و حتی موضوع صدرا خودرو به ما هیچ ربطی ندارد و این موضوعات که مطرح می‌شود به ما هیچ ربطی ندارد اگر شرکتی ورشکست شده و مشکل دارد به قوه قضائیه ربط دارد اما متأسفانه در ورزش برخی‌ها قصد دارند ما را زیر سؤال ببرند.

وی افزود: متأسفانه برخی مدیران بودند که تیم را از دسته یک تحویل گرفتند و به دسته دو و سه بردند، تیم‌های برزیلی را به ایران آوردند که یک بازیکن برزیلی در بین آنها حضور نداشت و حتی پاسپورت‌های برخی از این افراد که معلوم نبود از کجا آمده‌اند هنوز هم کارهای حقوقی و قضایی‌اش انجام می‌شود، این افراد می‌آیند و می‌خواهند خود را با مطرح کردن شرکت ما را زیر سؤال ببرند که مطمئنا مردم اعتمادی که به ما به دست آورده‌اند را  ساده کنار نمی‌زنند. ما آمده‌ایم که مشکلات را حل کنیم، آب معدنی، نوشابه و همه کارها را با استانداردهای قانونی انجام می‌دهیم و به زودی هم از لوازم بهداشتی و آرایشی خودمان رونمایی می‌کنیم. ما خوشبختانه اولین رستوران پرسپولیس را به همراه فروشگاه زنجیره‌ای در تهران رونمایی کردیم و پیگیر هستیم که در سطح کشور هم آنها را گسترش دهیم.

 

وی تصریح کرد: علیرغم دیدگاه‌ها اما هرگز نباید از زحمات بی‌شائبه رویانیان و پیگیری‌های او به سادگی گذشت، ما اول از رویانیان تشکر می‌کنیم و سپس از فتح‌الله‌زاده که به ما پیوست. حاشیه‌ها را دوست ندارم و این برای اولین بار است که به همین دلیل با رسانه‌‌ها نشستی را برگزار می‌کنیم، می‌خواهیم در جوی سالم و آرامش به دوستانمان در پرسپولیس و حتی استقلال کمک کنیم.

تفرشی در پاسخ به سؤالی که اگر رویانیان نباشد ماجرای کمک شما به پرسپولیس و استقلال چه می‌شود نیز گفت: بالاخره رویانیان تلاش‌های زیادی کرده و ما با پیشنهاد ایشان وارد فوتبال شدیم، اگر ایشان نباشد قطعا خیلی از برنامه‌ها به هم می‌خورد، ما هدفمان کمک به 30 میلیون هوادار پرسپولیس با مدیریت رویانیان است، اگر خدایی نکرده نباشد ما ضربه می‌خوریم و قطعا دیدگاه‌هایمان نیز تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا رویانیان باعث شد که فتح‌الله‌زاده هم از شما کمک بگیرد، یادآور شد: من غیر فوتبالی نیستم، من در هیئت فوتبال کرج کارم را شروع کردم و در مهر کرج فعالیت داشتم. در زمان غفوری‌فرد در خارج از کشور توپ می‌زدم پس بی‌ارتباط نیستم ولی واقعا پیگیری‌های رویانیان خارق‌العاده است. ما از پرسپولیس و استقلال یکنواخت حمایت می‌کنیم، پارسال هم کمک‌هایمان همین طور بود البته با پیگیری‌های رویانیان الان این باشگاه کمی جلوتر از استقلال است ولی این مشکل هم حل می‌شود.

اسپانسر سرخابی‌ها در پاسخ به این سؤال که به کدام تیم  بیشتر و چقدر کمک کرده‌اید نیز گفت: ما رقم نمی‌گوییم چون حاشیه دوست نداریم. به غیر از فوتبال به دنبال مسائل دیگری در رشته‌های ورزشی بودیم، بهداد سلیمی و حدادی را آوردیم و مشکل پرداخت هم نداشتیم. به زودی هم با باشگاه سائوپائولو برزیل و پارمیلاس برزیل طبق دعوتی که از رویانیان کرده قرارداد امضا می‌کنیم. از طرف دیگر با باشگاه الشباب برزیل نیز که حدود 6 میلیون مسلمان عضویت آن را دارند و در لیگ نوجوانان برزیل است همکاری‌هایی خواهیم داشت. ما می‌خواهیم بازیکن، مربی با این تیم‌ها رد و بدل کنیم.

وی در خصوص مشکل احسان حدادی نیز گفت: نگاهمان ملی است و همیشه سعی می‌کنیم هر تصمیمی بگیریم به نفع استقلال و پرسپولیس باشد. حدادی وقتی با ما قرارداد امضا کرد در مصاحبه‌ها و تورنمنت‌های داخلی و خارجی قرار شد با آرم و لوگوی ما حضور داشته باشد اما این کار را نکرد، کمی مسئولان حقوقی ما ناراحت شدند اما مشکل این قهرمان با صحبت‌های رویانیان حل شد. دنبال مباحث مالی نیستیم ولی می‌خواهیم بخش خصوصی حمایت شود.

وی افزود: ما حتی فراخوان‌هایی نیز از طریق سایت باشگاه زده‌ایم که به زودی بزرگترین فروشگاه‌های پرسپولیس را راه‌اندازی می‌کنیم. ما دلمان برای ورزش می‌سوزد چون می‌دانیم این تیم به جز ایران در سراسر جهان هم طرفدار دارد. ما می‌خواهیم از روی باشگاه باری برداریم اما ضرر هم نکنیم و از همه دوستان هم می‌خواهیم بدون اطلاع ما را با شرکت‌های دیگر مقایسه نکنند مخصوصا مدیرانی که خودشان در فوتبال ما کار خاصی نکردند اما در چند وقت اخیر سعی کردند قرارداد ما با پرسپولیس را زیر سؤال ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)