سه شنبه ۸ اردیبهشت(۱۶:۴۲)

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل قرمزها قهرمانی آبی‌ها را تبریک گفت؛  انصاری‌فرد: قهرمانی استقلال و پرسپولیس باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود

 

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد نلو وینگادا رضایت دارند یا نه؟ گفت: می‌توانم بگویم هم راضی بودیم و هم نبودیم. به هر حال نتایج ضعیف پرسپولیس با مربیگری وی را نیز باید مدنظر قرار داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات فصل هشتم لیگ برتر گفت: یک مقدار تیم در طول مسابقات دچار فراز و نشیب‌هایی شد که این هم به خاطر تغییرات مدیریتی و کادر فنی بود ومشکلات این چنینی باعث شد پرسپولیس لطمه بخورد.
عباس انصاری‌فرد افزود: احساس کن این است که با این تغییر و تحولات و همچنین وضعیت روحی که برای تیم به وجود آمده بود بازهم بازیکنان غیرت کردند تا رتبه پنجمی را به دست بیاورند. وی افزود: اما قبول دارم که انتظارات هواداران از پرسپولیس زیاد است و باید هم اینگونه باشد ، ما هم در جهت برآورده کردن انتظارات تماشاگران حرکت می کنیم اما متاسفانه با شرایطی که برای تیم به وجود آمده بود بازیکنان تلاش خود را انجام دادند تا در سه جبهه موفق باشند که فعلا قهرمانی لیگ را از دست داده ایم اما در لیگ قهرمانان و جام حذفی فرصت برای جبران داریم. تغییرات در یک تیم خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد درسیستم‌های تاکتیکی، روحی و روانی و مسائلی از این قبیل ، با همه این شرایط تیم ما از مرحله گروهی آسیا در آستانه صعود قرار دارد و خیلی امیدواریم که در جام حذفی هم قهرمان شویم ، بنابراین با این شرایطی که داشتیم به نظر من نتایج بدی نبوده است.
وی ادامه داد: من هم از زمانی که به این باشگاه آمدم تمام تلاش خود را انجام دادم تا حاشیه های پیرامون باشگاه پرسپولیس را جمع کنم. بیشتر انرژی‌ام صرف این کار شد . حالا هم قضاوت درمورد عملکردم را به مردم واگذار می کنم و امیدوارم آن‌ها قبول کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار روز پنجشنبه هفته جاری این تیم در مقابل تیم سپاهان که دررقابت‌های جام حذفی خواهد بود گفت: تمامی بازیکنان بسیج شده‌اند تا در این دیدار پیروز شوند تا ناکامی در لیگ برتررا جبران کنند. تیم استقلال تهران سال گذشته رتبه سیزدهمی لیگ را کسب کرد اما در جام حذفی قهرمان شد. حالا ما حداقل در لیگ پنجم شدیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم پرسپولیس به قهرمانی جام حذفی دست یابد تا هواداران ما هم مانن استقلالی هاخوشحال شوند.
انصاری‌فرد افزود:

 ما امیدواریم تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باخت برابر الغرفه را جبران خواهد کرد و مطمئنا به مرحله بعد صعود می کند در حال حاضر هم هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا درادامه این رقابت‌ها پرقدرت ظاهر شویم.
انصاری‌فرد در خصوص قهرمانی تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ برتر گفت: من این قهرمانی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. به نظر من این قهرمانی ها که از طرف استقلال و پرسپولیس صورت می گیرد برای فوتبال ما خیل مفید و خوب است. وقتی شادی مردم را در خیابان‌ها می‌بینیم متوجه می‌شویم که چه‌قدر قهرمانی استقلال و پرسپولیس در جامعه تاثیرگذاراست. باید پرسپولیس و استقلال تقویت شوند تا با کسب این قبیل قهرمانی‌ها مردم شاد شوند . من از طرف تیم پرسپولیس و همه پرسپولیسی ها قهرمانی استقلال را به تمامی مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که امروز در برخی از رسانه‌ها به نقل از وی عنوان شده بود که او موافق حضور نلووینگادا در پست سرمربیگری پرسپولیس نبوده است گفت: نه، این قبیل تصمیمات در باشگاه یک تصمیم جمعی است، مهم نیست کسی مخالف یا موافق باشد مهم این است که جمع چه تصمیمی بگیرند. در این بین افراد مخالف نیز باید به تصمیم‌گیری جمع احترام بگذارند. اما چنین بحثی هم نبوده است که من مخالف حضور وی باشم.
وی ادامه داد: پس از پایان جام حذفی و مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان طی نشستی با نلووینگادا درمورد ادامه همکاری وی تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.
انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بلووینگادا رضایت دارند یا نه گفت: می‌توانم بگویم هم راضی بودیم و هم نبودیم. به هر حال نتایج ضعیف پرسپولیس با مربیگری وی را نیز باید مدنظرقرار داد

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)