پرسپولیس نیوز:رییس مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: طاهری هیچ فشاری به ما نیاورده است.

حسن طباطبایی درباره اختلافات اخیر میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر در اختیار گرفتن زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی اظهار داشت: همزمان با درخواست باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس نیز درخواست استفاده از این زمین را مطرح کرد. آنها پارسال نیز به شکل منظم از این زمین استفاده می کردند و سه روز استقلال و سه روز پرسپولیس  به آزادی می آمدند. بنابراین امسال هم چیزی عوض نشده و قرار بود بر همین منوال کار خود را دنبال کنند. البته باشگاه استقلال این استدال را دارد که پرسپولیسی ها دو زمین دارند و نیازی به زمین شماره 2 ندارند. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس می گوید که ورزشگاه درفشی فر زیر کشت است.

وی در ادامه گفت: ما به عنوان مسوول ورزشگاه آزادی طبق روال گذشته عمل می کنیم و این زمین را هم به استقلال می دهیم و هم به پرسپولیس. زمین شماره یک را هم نیز در اختیار تیم ملی قرار می دهیم. چند روز قبل آقای پورحیدری نزد بنده آمد و صحبت کردیم و اصل مطلب را به ایشان اعلام کردیم. ایشان هم گفت مشکلی نیست و سعی می کنیم مثل پارسال با باشگاه پرسپولیس بر سر استفاده از این زمین تعامل داشته باشیم. حالا نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده که این صحبت ها مطرح شده است.

طباطبایی درباره انتقادات تند منصوریان از مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنده نمی دانم بحث آنها چه بوده است اما آقای پورحیدری در جلسه ای که با بنده داشت قبول کرد که دو باشگاه در کنار هم از این زمین استفاده کنند. تا جایی هم که من می دانم آقای پورحیدری به عنوان نماینده آقای افشارزاده با بنده صحبت کرد و فکر نمی کنم مشکل دیگری وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا یک برنامه مدون را در نظر بگیریم تا سه روز استقلال و سه روز پرسپولیس از زمین شماره 2 استفاده کنند. قرار است روزهای زوج به یک باشگاه و روزهای فرد به باشگاه دیگر تعلق گیرد.

طباطبایی در پاسخ به این شائبه که با توجه به عضویت علی اکبر طاهری در هیات مدیره شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی، وی اعمال فشار خواهد کرد و امکانات بیشتری به پرسپولیس تعلق خواهد گرفت، گفت: بنده هیچ تبعیضی قائل نمی شوم و ضمنا آقای طاهری هم تا امروز درخواستی از ما نداشته است و تنها یک نامه برای استفاده از زمین شماره 2 به ما داده اند لذا هیچ فشاری به بنده نیاوردند.

طباطبایی درباره اطلاعیه امروز باشگاه استقلال مبنی بر اینکه به دلیل مخالفت مدیریت مجموعه ورزشی آزادی هواداران به تمرین این تیم نروند تاکید کرد: ما با آقای افشارزاده صحبت کردیم و به ایشان گفتیم وقتی قرار است مسابقه ای برگزار کنیم و تماشاگران تان به محل مسابقه می آینده امنیت آنها را نیز برعهده بگیریم. هفته قبل و در بازی این تیم برابر خونه به خونه دو هزار نفر تماشاگر آمدند و با توجه به اینکه زمین شماره 2 آزادی جایگاه ویژه تماشاگران ندارد مشکلاتی ایجاد شد. نمی دانم وقتی چنین شرایطی هست چرا آنها اصرار به حضور تماشاگران دارند. ما با حضور تماشاگران استقلال مشکلی نداریم و معتقدیم فوتبال به هوادارش زنده است اما آنها باید خودشان تامین امنیت را برعهده بگیرند مثل تمام مسابقات که میزبان عهده دار این مسوولیت است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان دیدار این تیم با خونه به خونه مشکلاتی ایجاد شد و درگیری هایی بین لیدرها و مسوولان حراست به وجود آمد لذا ما از باشگاه استقلال خواستیم بحث تامین امنیت را عهده دار شوند. اینکه آنها امروز در اطلاعیه ای گفته اند ما مخالف حضور تماشاگران هستیم، درست نیست و بنده این موضوع را تکذیب می کنم. بهتر است آقایان توپ را در زمین دیگران نیندازند و تامین امنیت تماشاگران خود را بپذیرند.

طباطبایی درباره آخرین وضعیت صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تصریح کرد: کار پیش می رود و صندلی ها در حال نصب هستند. انشاالله تا اولین بازی تیم ملی کار به پایان می رسد.

وی در پاسخ به این سوال که در شروع لیگ تماشاگران چگونه باید از طبقه دوم ورزشگاه یکصدهزار نفری استفاده کنند، گفت: برنامه ای را طراحی خواهیم کرد تا اگر برای مسابقه ای تماشاگران نیاز به استفاده از طبقه دوم داشتند تا جایی که صندلی نصب شده از آن استفاده کنند.

طباطبایی در پایان درباره آخرین وضعیت زمین کمپ تیم های ملی اذعان داشت: ما آن زمین را به فدراسیون اجاره داده ایم و  خودشان کارهای مربوط به آن را انجام می دهند. این سوال را باید از فدراسیون فوتبال بپرسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)