پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های قاسم دهنوی گفت: این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و بازیکن این است.

مهران عالی‌پور در مورد وضعیت مبهم قاسم دهنوی گفت: دهنوی رسما با سپاهان قرارداد دارد و حتی پیش قسط اول قرارداد خود را دریافت کرده است. او روز گذشته با تراکتورسازی تسویه کرد و قطعا سال بعد در سپاهان حضور دارد.

وی در مورد اینکه چرا دهنوی با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیسی‌ها صحبت کرد، عنوان کرد: مسئولان پرسپولیس با دهنوی تماس گرفتند. پنج شنبه هفته قبل جلسه‌ای با رویانیان،‌بهمن دهقان و سعید شیرینی داشتیم و صحبت کردیم. در صحبت با سپاهانی‌ها با آن ها به توافق رسیدیم و قراردادی را امضا و فکس کردیم. بعد از این اصل قرارداد را در تهران به علیرضا  رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان دادم.

عالی‌پور خاطرنشان کرد: محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس همشهری قاسم است. او با این بازیکن تماس گرفت و اصرار داشت که به پرسپولیس بیاید. همچنین دایی نیز که در زمان حضور در راه‌آهن خواهان جذب دهنوی بود، می‌خواست این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. به همین خاطر با او تماس گرفت. ما ‌گفتیم دهنوی قرارداد دارد و این موضوع را به صراحت بیان و اعلام کردیم اگر قاسم دهنوی را می‌خواهید خودتان با باشگاه سپاهان مذاکره کنید، اگر آنها راضی شدند مشکلی وجود ندارد.

مدیربرنامه قاسم دهنوی در مورد اینکه چرا بعد از عقد قرارداد دهنوی با سپاهان و اعلام این خبر از سایت باشگاه این بازیکن قراردادش را با این تیم تکذیب می‌کرد، گفت: او به دلیل رودربایستی که با علی دایی داشت این صحبت را انجام می‌داد. پرسپولیسی‌ها به او اصرار می‌کردند که برای مذاکره به باشگاه برود اما من اعلام کردم او نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد حتی دایی تماس گرفت که چرا قاسم در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند که من گفتم قانونا، حکما و اخلاقا او نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. اما زمانی که اهواز بودم دور این بازیکن را گرفتند و با اصرار برای مذاکره وارد عمل شدند. دهنوی هم روی ناآگاهی و سادگی چنین کاری را انجام داد. پارسال هم بر سر قضیه استقلال با  علی امیری صحبت کردم و پس از ثبت قرارداد داخلی مقرر شد تا در تاریخ مشخصی پیش قسط اول را بدهند حتی یک هفته بیشتر به آنها فرصت دادیم که این اتفاق نیفتاد و قاسم دهنوی به تراکتورسازی رفت.

عالی‌‌پور در مورد اینکه آیا رودربایستی باید باعث شود تا یک بازیکن برخلاف قانون عمل کند خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان ما خجالتی هستند و به دلیل نداشتن آگاهی برخی کارها را انجام می‌دهند. هر چند در ورزش استعداد دارند اما در رفتارهای خود بر اساس احساس عمل می‌کنند. همین مسئله رودربایستی باعث شد که او چنین کاری بکند. رویانیان باز هم به ما زنگ زد و گفتم نباید چنین کاری را انجام دهد. باید بر اساس اصول حرکت کنیم و نمی‌توانیم با آرزو کاری را انجام دهیم. ای کاش پرسپولیس دو هفته زودتر پیشنهاد خودش را ارائه می‌د‌اد که هم تیم بزرگی هستند و هم قیمت بیشتری را پیشنهاد دادند. سپاهان شرایط خوبی دارد و با هدف تیم را می‌بندد. هیچ تیمی این طور عمل نمی کند. ما خیلی منتظر تراکتورسازی ماندیم و با این تیم هم خودم چند نوبت مذاکره کردم که ابهران هم شاهد است. اما وقتی آن ها می گویند پول زیادی نمی توانند بدهند و بین پیشنهادات 300-400 میلیون اختلاف است هرکسی جای ما باشد تصمیم دیگری می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)