پرسپولیس نیوز : مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: مربی تراکتورسازی در دو صحنه کنار خط با بازیکنان ما درگیر شد و حتی در تونل و رختکن جو را متشنج کرده و یکسری اتفاقات را پیش آورد.

حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس  در مورد درگیری‌اش با فرهاد پورغلامی گفت: مربی تراکتورسازی در دو صحنه کنار خط با بازیکنان ما درگیر شد و حتی در تونل و رختکن جو را متشنج کرده و یکسری اتفاقات را پیش آورد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دوست داریم بدانیم تدارکات تراکتورسازی چه کاره است. او هم حرف‌هایی را به بازیکنان پرسپولیس می‌زد که درست نبود. در مجموع درگیری خاصی نبود و امیدوارم رسیدگی شود. کار برخی آقایان جای سؤال داشت که مطمئنم ناظران گزارش این برخوردها را خواهند داد.

* بازیکنان پرسپولیس برای بازگشت به دو قسمت تقسیم شده، یک عده به تهران آمدند و یک عده دیگر ساعت 21 و 40 دقیقه امشب به تهران باز خواهند گشت. چند نفر از بازیکنان اصلی تیم مانند بنگر ، سیدجلال حسینی ، محمدرضا خلعتبری ، محمد نوری و چند تن دیگر از بازیکنان طبق برنامه قرار شد با پرواز ساعت 19:30 راهی تهران شوند و سایر اعضای تیم با پرواز 21:30 به تهران باز می گردند.

نکته قابل توجه اینکه زمانی که گروه اول پرسپولیسی‌ها قصد داشتند به فرودگاه بروند، دو خودروی پیکان در مقابل اتوبوس این تیم توقف کرده و مقابل پرسپولیسی‌ها به رقص و پایکوبی پرداختند که این موضوع با دخالت نیروهای امنیتی و پلیس حل و فصل شد.

 

همچنین  تیم پرسپولیس تمرین ریکاوری خود را فردا از ساعت 10:30 در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد داد.

بنابر اعلام مسئولان تیم سرخپوشان تمرین ریکاوری خود را فردا از ساعت 10:30 در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهند داد. در این تمرین بازیکنانی که در مصاف با تراکتورسازی به میدان رفتند برنامه سبک را دنبال می کنند و سایر اعضای تیم تمرین پرفشاری خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)