پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از مسئولان سپاهان خواست در قبال آمدن دهنوی رفتار منصفانه‌تری داشته باشند.

حسین قدوسی با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه سپاهان پس از پیوستن قاسم دهنوی به پرسپولیس اظهار کرد: چطور زمانی که دهنوی به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند نبود و به سپاهان آمد، مسئولان این باشگاه موضع دیگری داشتند اما حال که به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند است و بر اساس آن عمل کرده حرف از اخلاق و بی اخلاقی زده می‌شود؟

وی ادامه داد: دهنوی از ابتدا بازیکن پرسپولیس بود و حتی زمانی که در تمرین‌های سپاهان حضور پیدا کرد بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آمد. امیدواریم که سپاهانی‌ها در مواضع خود بیشتر منصف باشند. تازه جالب این جاست که دهنوی در نامه‌ای که منتشر کرد از هواداران سپاهان عذرخواهی کرد. با این وجود مشاهده می‌شود که سپاهانی‌ها رفتار دیگری دارند. زمانی که ما به رفتار دهنوی معترض بودیم تنها از راه قانونی پیگیری کردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس تاکنون 4 بازیکن لیگ برتری گرفته و می‌تواند 2 بازیکن لیگ برتری دیگر هم بگیرد. دهنوی، سیدصالحی، کفشگری و حسینی این 4 بازیکن هستند. در حال حاضر کادر فنی برای جذب بازیکنان لیگ برتری جدید چیزی به باشگاه اعلام نکرده و احتمال دارد که یکی، دو جای خالی برای نیم فصل باقی بماند.

وی افزود: پرسپولیس 6 بازیکن زیر 23 سال دارد و با احتساب دهنوی و سپانوویچ 17 بازیکن بزرگسال دارد. در کل پرسپولیس 4 جای خالی در لیستش دارد که دو بازیکن لیگ برتری و دو بازیکن خارجی می‌تواند جذب کند.

قدوسی با اشاره به جذب 3 پدیده لیگ برتر گفت: امید عالیشاه، میلاد غریبی و پیام صادقیان سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شوند چرا که فصل قبل در فهرست بزرگسالان تیم خود نبوده‌اند. در واقع پرسپولیس با خرید این سه بازیکن یک تیر و سه نشان زد. هم بازیکنان جوانی را به خدمت گرفت، هم سهمیه لیگ برتری خود را پر نکرد و هم اینکه سه پدیده فصل گذشته لیگ را به خدمت گرفت. ضمن اینکه علی‌عسگر هم که به پرسپولیس بازگشت سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود.

وی گفت: برقراری توازن در پست‌ها، حفظ ستاره‌های فصل قبل و پرهیز از هیاهو سیاست پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بود. یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس در فصل قبل این بود که تمرین‌ها را دیر شروع کرد و نقل و انتقالات در غیاب مربی جدید صورت گرفت. همچنین مربی جدید با فضای فوتبال ایران آشنایی نداشت اما امسال پرسپولیس موقعیت بسیار خوبی دارد و اگر مشکلات مدیرینی ادامه پیدا نکند، فصل خوبی در انتظارش است. متاسفانه در 10 روز گذشته فشار شدیدی روی پرسپولیس ایجاد شد و تمرکز کادر فنی و بازیکنان را هم تحت تاثیر قرار داد اما رویانیان بدون اینکه به این مسائل توجه کند در حال هزینه کردن برای فصل آینده است. در حالی که هر مدیری در چنین شرایطی باشد، یک ریال هم برای فصل جدید خرج نمی‌کند و به فکر پرداخت بدهی‌هاست. با این وجود رویانیان علاوه بر هزینه برای فصل بعد، بخش مهمی از مطالبات وینگادا را هم که با توجه به نرخ ارز کنونی، رقم سنگینی می‌شد پرداخت کرده و از این جهت جای نگرانی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)