پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اعلام کرد بعید می‌داند امیر عابدینی به باشگاه پرسپولیس رفته و از این باشگاه جدا شود زیرا داماش مانند فرزند اوست، پس آن را نمی‌گذارد و برود.

علی احمدی سراوانی در خصوص استعفای امیر عابدینی از مدیریت باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: استعفایی از سوی وی ارائه شده اما هنوز هیات مدیره با آن موافقت نکرده است. البته خود ایشان اعلام کرده استعفا ابزاری مدیریتی که باید از آن برای رسیدن به هدف استفاده کرد.

وی اضافه کرد: به نظرم ایشان وقتی استعفا می‌دهد، یعنی در حال انجام کار است و شرایط مهیا نیست و یا هیات مدیره وضعیت را برای همکاری فراهم کند و یا اگر نمی‌تواند شرایط ایجاد شود، می‌رود. به نظرم آقای عابدینی می‌خواهد امکانات لازم برای کار کردن ایجاد شود اما وقتی شرایط فراهم نیست، کار کردن بسیار سخت می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه باید این استعفا توسط هیات مدیره شرکت امیرمنصور آریا تایید شود، در مورد حضور امیر عابدینی در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من بعید می‌دانم و باور ندارم چنین اتفاقی رخ دهد زیرا داماش مانند فرزند امیر عابدینی است و آن را نمی‌گذارد و برود.

وی در مورد اینکه آیا داماش می‌تواند در نیم فصل دوم لیگ هم نتایج خوبی را کسب کند، یادآور شد: هرچند باشگاه با مشکلات زیادی مواجه است اما هماهنگی و همدلی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد و با توجه به حمایت هواداران و تلاش کادرفنی و بازیکنان، می‌توانیم در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته و لیگ را با کسب جایگاهی مطلوب به پایان برسانیم.

احمدی سراوانی با تشکر ویژه از هواداران تیم داماش هم گفت: روز شنبه حدود 1500 نفر از هواداران تیم در محل تمرین حضور یافتند و حمایت کامل خود را از باشگاه، سرمربی و بازیکنان اعلام کردند. آنها با شعارهایی از مسئولان استان خصوصا استاندار جدید گیلان خواستند تا از تیم داماش حمایت ویژه‌ای شود که امیدوارم این اتفاق هم رخ داده و تیم داماش با شرایط بهتری در مسابقات آینده به میدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)