پرسپولیس نیوز:مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: عده ای خودشان خبرسازی می کنند و خودشان هم به تحلیل آن می پردازند.

پندار خمارلو  درباره شایعه درخواست باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال مبنی بر تعویق دیدار هفته پنجم  این تیم برابر تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: چه کسی گفته ما چنین درخواستی داشته ایم؟ نه باشگاه پرسپولیس چنین خواسته ای داشته است ونه برانکو چنین موضوعی را مطرح کردند. ما طبق برنامه با تراکتورسازی بازی می کنیم و مشکلی هم نداریم.

وی افزود: مگر چند روز قبل مسول کمیته مسابقات سازمان لیگ نگفت که پرسپولیس چنین خواسته ای نداشته است برخی ها با این اخبار برای خودشان دکان باز کرده اند. یک خبر نادرست را می زنند و بعد به تحلیل آن می پردازند و سراغ افراد مختلف می روند و می گویند: ای هوار، پرسپولیس می خواهد از رانت استفاده کند، پرسپولیس می  خواهد برنامه لیگ را خراب کند و … در صورتی که این خبر از اساس غلط است. ما به برنامه لیگ احترام می گذاریم و با وجود آنکه بیشترین ملی پوش را در تیم ملی داریم و قطعا از کم بودن زمان حضور آنها در کنار دیگر نفرات ضرر می کنیم اما خواستار تعویق بازی نشده ایم.

خمارلو در پایان خاطرنشان کرد: چینی مربی استقلال هم درباره این موضوع صحبت کرده است. من باید به ایشان بگویم این موضوع به شخص ایشان ارتباطی ندارد و بهتر است ایشان درباره مسایل استقلال صحبت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)