پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:ممکن است سرمربی شب قبل از بازی و یا حتی ساعاتی قبل از بازی ترکیب را عوض کند.

حسین قدوسی درباره شرایط سرخپوشان در آستانه  دربی 77 عنوان کرد:همه چیز خوب است و ما با آرامش به کارمان ادامه می دهیم.تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.البته روز چهارشنبه تمرین پشت درهای بسته برگزار می شود.امیدوارم برای دربی جمعه به یک برد خوب می رسیم.

وی درباره وضعیت محمد رضا خلعتبری در بازی روز جمعه گفت:حضور خلعتبری بستگی به تصمیم مربی تیم دارد.البته اول باید ITC او برسد که هنوز صادر نشده است.اگر هم صادر شود تصمیم نهایی با دایی است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره ترکیب احتمالی سرخپوشان در دربی اظهار داشت:هیچ کسی این پیش بینی ها را نمی تواند قبول کند.این ها گمانه زنی است چون هر سایتی یک جور این ترکیب را اعلام کرده بود.حتی ممکن است سرمربی شب قبل از بازی و یا حتی ساعاتی قبل از بازی ترکیب را عوض کند.این ها همه گمانه زنی است.هیچ کسی نمی تواند ذهن دایی را بخواند.

قدوسی درباره استعفا سررشته داری از سمت مدیریت روابط عمومی استقلال و حضور نوری فر در این سمت گفت:سررشته داری به من گفته بود قصد استعفا دارد اما قبول نشده بود.نوری فر هم از کارآمدهای این حرفه است.البته هم نوری فر و هم سررشته داری از همکاران مطبوعاتی ما و بچه های خوبی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)